2008. november 27., csütörtök

Meglepetés!

A napokban jutott eszembe, hogy idestova 1 éve indítottam útjára a netes naplómat. Pontosabban december 5-én.
Az eltelt időben nagyon sok kedves ismeretlen ismerősöm lett közöttetek. Csodaszép alkotásokra, kézimunkákra találtam. Rengeteget lehet tanulni mindnyájatoktól, jobbnál jobb ötleteket kaphatunk egymástól.


Számomra nagyon nagy öröm, hogy ebben a rohanó, egymást eltaposó világban vannak még ilyen emberkék, akiknek fontos az alkotás, a kreatívitás és persze a család. Ugyanis én azt gondolom, hogy mi mindnyájan értéket közvetítünk, adunk a családunknak és a gyermekeinknek. (igaz, néha úgy érezhetjük, hogy az időt tőlük vesszük el, de talán a példa is fontos, amit mutatunk)

Ezért arra gondoltam, hogy azok között a kedves hozzászólók között, akik erre a postra reagálnak, december 5-én egy kis meglepetés ajándékot sorsolok ki. (sorsolási bizottságról és a közjegyzőről én fogok gondoskodni:o)))


Szóval kommentre fel!
A határidő: 2008. december 05. 12 óra

12 megjegyzés:

leda írta...

De jó, én lehetek az első! Még sok szép és hasznos blogos évet, varrást kívánok neked!

katicabogar írta...

Boldog blogszületésnapot kívánok, és köszönöm az ötleteket.

Judit írta...

Boldog blogszülinapot!:)
Kellemes blogolós-varrós napokat kívánok!!

FOLTOSVIRÁG írta...

Boldog szülinapot!Még nagyon-nagyon sok írást,varrást kívánok neked a gyönyörű munkáidhoz!!Nagy gratula!

Kdatta írta...

Boldogságos szülinapot a blogodnak! Neked pedig sok sok szép bejegyzést kívánok! :o)))

katafolt írta...

Kedves "vén"blogoló ! Még több évtizednyi vidám blogolást kívánok szeretettel,Kata

zazálea írta...

1 év...hm. Még legalább 100-szor ennyit kívánok, a Te és a mi örömünkre! :o)

colette írta...

Kedves földi, fogadd gratulációmat, kívánok még sok örömet a további blogos élethez!

KicsiKató írta...

Jajjj, de dinka vagyok, átsiklottam valahogy... Boldog blogszülinapot itt is:)))

Ayla írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok én is !

Mamis írta...

Gratulálok a "szülinapodhoz"!

Körmi írta...

Éljenek a szülinaposok!!! Kívánok sok örömet a blogolásban!! :DDD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails