2009. június 25., csütörtök

Viki új pulcsija

Egy 20 év körüli lánynak, hozott fotók alapján kell ruhákat varrnom. Egy nyári lenvászonruhát, egy pamut szoknyát és egy pamut felsőt.
A színek számomra nagyon tarkának tűnnek, sőt, az eredeti modelleken különböző színű rátétek is vannak, pl. türkizkék felhők, pink eprek, sárga "űrlény"...(azt mondta a lányka, hogy azt majd ő rávarrja....nem is bánom:))

No persze a kiskamaszom rögtön lecsapott rá, hogy ez a pulcsi neki is nagyon tetszik...volt ám szempillarebegtetés, vigyor és az "ugyeanyanekemisvarrszilyet"... hát mit mondhattam volna...:))
Délelőtt amúgy is el kellett intéztem egy-két dolgot a belvárosban, úgyhogy vettem hozzá anyagot és az előbb be is fejeztem. Mire hazaér a táborból már a kész pulcsi várja.

Az anyag vékony pamutdzsörzé, igazából szimplán is hordható, vagy akár egy vékony póló fölött, pl. ilyen időben, mint ez a mostani...a kapucnit duplán szabtam, hogy a lockolás ne látszódjon a belsejében.
A zöld színt nem adja vissza igazán a fotó, ennél kicsit erősebb, a pink szegéllyel (őszintén bevallva) egész jó lett:)) De Vikiére rátétek nem kerülnek, nekem az már kicsit sok lenne.

Farmernadrággal, farmerszoknyával tudom elképzelni rajta. A fazon nagyon egyszerű, pikk-pakk el lehet készíteni, valószínű, hogy még készül majd hasonló.

7 megjegyzés:

zazálea írta...

Most már csak azt nem tudom, hogy mekkora szekrény kell az anya-féle ruhák tárolásához...? :o)))))

Bea írta...

Apa-féle nagy szekrénye van:))) (asztalos a Zuram)
Nem ám olyan nagy, folyamatosan szanáljuk a kinőtt ruhákat. Hosszában növi ki őket:)
És tudod: sok jó ruha.....kis helyen is:)))

Ducika Ducila írta...

De klasszak!
Segíts kérlek, hogy kell az ujjára rácsinálni a "végét"?! Persze, hogy most nem jut eszembe, hogy hogy hívják normálisan azt a "passz" részt... Az ujján a rózsaszínű végről beszélek... Bocsika... Az a rózsaszín valami spéci gumírozott anyag? Én B-nak pizsinadrág aljára és a felsők ujjára szeretnék. Csak nem tudom, hogy hogy álljak neki. Tudnál segíteni nekem?

Bea írta...

Ducila:)))
Ez nem ramfli anyag, hanem ugyanaz a pamutdzsörzé, mint a pulcsi maga. Kicsit kisebbre kell szabni, mint az ujja (vagy szára) alsó bőségét és varrás közben nyújtani kell.
Ha spéci ramfli anyagból készíted, akkor a bősége kb. 2/3-a mint az ujja alsó bősége.
Ja, és félbehajtva kell rávarrni, de ezt úgyis tudod:))
Remélem érthető voltam, kicsit szétestem estére...ha nem volt érthető, csak szólj, holnap újra megpróbálom:)

Ducika Ducila írta...

Ramfli! ez az! ez nem jutott az eszembe! Anyumnak kislánykorában még volt, de én már rég nem láttam sehol... ezt sem...
Nagyon köszönöm! Így még egyszerűbb is:-) Mármint egy másik pamut dzsörzéből. Köszönöm, hogy segítettél.

Ducika Ducila írta...

Bocs... az én kislánykoromban volt az anyukámnak... én is szét vagyok esve...

Bea írta...

Néhány üzletben lehet még kapni, de a színválaszték minimális....pedig nagyon jó volt, mert azért rugalmasabb, mint ez a pamut...de szükség törvényt bont:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails