2009. október 28., szerda

Óriási bugyortáska

Ezt az anyagot barátnőm anyagos szekrényében találtuk hatalmas mennyiségben:) Valami szaténféleség, de ruhának nem igazán lehetett volna felhasználni, mert nagyon tapad, rossz a fogása.
Az ő lányának, Briginek jutott eszébe a táska (szóval én beismerem, hogy táskamániás
vagyok, de ez a kiscsaj túltesz rajtam is:))).
Na szóval, még a nyáron kinézett magának egy óriási méretű bugyor szerű táskát, amit lerajzolt nekem... az alapján kellett valamit összeeszkábálnom.
A végeredmény szuperjó lett!
Sajnos nem fényképeztük le, de persze meglátta az én lányom is...és ma délután elkészült nagyjából az övé is:)
Még a "vállát" nem varrtam össze, mert mindkét oldalára rézszínű karikákat akar felfűzni, de ezért holnap el kell látogatni a cipőkellékeshez (remélem kapunk:)
A táska elejére egy - valami kidobásra ítélt ruháról leszedett- gyöngyökkel kivarrt rátét került.
Az anyag színe óarany (a vakus fotók miatt nem igazán adja vissza)
Viki "balettos-táskának" fogja használni, dressz, cipők, stb, ami nem igazán nehéz, de jól ki fogja tömni a táskát:)

Barátnőm tesója is feni a fogát egy ilyenre, az a szerencse, hogy még mindig van az anyagból:)

7 megjegyzés:

Ducika Ducila írta...

Hmmmm... Textil és táska őrültek vagyunk:-) Ismered a táskanet.hu-t? Így karácsony táján hasznos ez az infó.
Már hiányoltalak egyébként:-)

Nóra írta...

Nagyon jópofa lett!
Főleg a színe tetszik, ez az bronz-szín mindenhez illeni fog.

Bea írta...

Köszi, Cila az infót, még nem ismerem, de ami késik....:)))
Dolgozom reggeltől estig, és hulla fáradt vagyok, olvasok, de írni....

Bea írta...

Nóra, köszi. Ha teljesen kész lesz, akkor újra mutatom, talán nappali fénynél is el tudom kapni. Igaz, ez, hogy már 4-kor szinte sötét van......utálom!

Ducika Ducila írta...

Hát akkor ezek szerint beindultál te is. Én most kezdem az "ajándéktárgy készítéseket". Ez a PW! Őrület!!!

Liz írta...

Hűűű naon tetszik :O Ügyi vagy :)))

Abile írta...

Én is sok fiatalnak láttam már ilyesmit a vállán a városban... és mindig alaposan meg is néztem őket, hogy szemrevételezzem a táskát... :o) Tényleg szuper jó fazon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails