2010. február 28., vasárnap

Vidám színek

Ezek a darabok a mai nap termései. A főzést leegyszerüsítettem (sütőben készítettem el:)), a párom nincs itthon 3 napig, Dani ma korán elment kézilabda meccsre, így kettesben töltöttük a napot Vikivel, volt időm varrni is.

Mindkét felső Vikinek készült, már csak a fedőzés van hátra. Ez a fazon a burda 2007/08/107-es modellje, csak rövid ujjú változatot kért a tulajdonos. Nagyon gyorsan kivitelezhető, egyszerű de mutatós.

Ez a nyári top szintén burda modell, mégpedig a 2007/07/111-es minta alapján készült. Ez is igazán gyorsan és egyszerűen megvarrható.

A hátát csomóra kötött masni díszíti

Ez a táska pedig egy próbadarab.
Vikiék osztálya fogja búcsúztatni a nyolcadikosokat idén. Az osztályfőnökük kért meg, hogy találjunk ki valamilyen táska-tarisznya-batyu félét, ami mellett még a virágot is meg tudják fogni a kezükben. Ekkor jutott eszembe a Katafoltnál látott csuklótáska. Sajnos méretet nem találtam hozzá, ezért saját verziót készítettem. Kicsit nagyobb lett, mint gondoltam, a pántja is hosszabb a kelletténél, de így már tudom, hogy milyen változtatásokkal készüljön el a 13 + 1 darab táska.
Szerencsére az osztályban csak lányok vannak:)))nem kell fiús darabon ötletelni:)

9 megjegyzés:

rojalka írta...

Nagyon jó ötlet ilyet készíteni ballagásra.Jobban mint egy tarisznya. :)

Zazálea írta...

"Igazán gyorsan és egyszerűen" - ez tetszik a legjobban... :o)

Bea írta...

Köszi Rojalka, kicsit formabontó ötlet ez a táska, de ez a lényege!

Zaza, tényleg gyors:::))))))))

Nóra írta...

De jó kis vidám színek! Nagyon csini lesz Viki megint. Ez a hátulkötős megoldás nagyon jó!

Kathy írta...

Ez a kis tasi irto jol nez ki, nagyon otletes es mutatos. Magamnak is el tudom kepzelni lehet hogy meg is kockaztatom egy kicsit nagyobb meretben, vastagabb anyagbol, vallra dobhatosan. Juj nagyon izgi a gondolat. Koszi.

Bea írta...

Nóra, köszi Viki nevében is:) Volt ez a mintás anyag sárga árnyalattal is....lehet, hogy lesz majd neki.
A hátulkötős nekem is nagyon tetszik, mutatós lett.

Kathy, örülök, hogy tetszik, majd mutasd meg, ha elkészült:)

Abile írta...

De rég jártam nálad... :o(
Valamiért nem frissül az oldalad a blogomon... meg kell nézzem, hogy elállítottam e valamit... Sok-sok bejegyzést olvastam most vissza :o)
Nagyon szép darabokkal bővült Viki ruhatára és a táska... Kitartást kívánok hozzá... Ennyi egyformát megvarrni!! Nagyon szépek lesznek!!

Bea írta...

Abile, örülök, hogy benéztél hozzám!
Hát igen, ennyi egyforma táska megvarrása biztosan nem lesz felemelő...de elválltaltam:)

Névtelen írta...

Szia! Jó látni a munkáidat! Én kicsit visszalassultam, nem sokára elmondom, hogy miért:-) (Sok a dolgom.)
Cila(Ducika)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails