2010. március 28., vasárnap

Acélkék taft kosztüm

Ez a kosztüm is megrendelésre készül. Esküvőre, a tanu feleségének. Az anyag elasztikus taft, díszítése ugyanolyan árnyalatú organza.
A szoknya 8 részből szabott, hátul cipzáros, bélelt. Még a bélés aljára kerül az organzából, úgy, hogy az alján kb. 5 cm-t kilógjon.

A kabátka szabásmintája egy nagyon régi burdában található. A cipzár itt is strasszokkal díszített, a nyakkivágásra illetve az ujja aljára került organza díszítés.
A nyak körül még majd le kell rögzíteni az organzát, hasonlóképpen, mint ahogy megtűztem.

A maradék anyagból pedig a férjnek készül egy nyakkendő.
Teljesen komplett pár lesznek:)))

5 megjegyzés:

Ducika Ducila írta...

Ez nem egy pár évvel ezelőtti duci Burdából van? Ez az én kedvencem is, van már néhány ilyenem és olyan kényelmesek:-)
Érdekes ez az anyag, nehéz volt varrni?
Azt a bizonyos cipzárt hol lehet kapni? Még nem láttam ilyet, de kifejezetten tetszik. Látom, te is belendültél:-)

Bea írta...

Szia,
nem duci burda, hanem egy talán 97-es téli, karácsonyi szám. Eredetileg van egy kisebb kihajtós gallérja, de a megrendelő ezt a fodrot kérte rá.
A cipzárt Pestről hozta a rövidárus csajszi, nem tartanak,mert 1600.- volt a 25 cm-es.....
Az anyagot nem volt nehéz varrni egyáltalán:)
Folyamatosan varrok, de nem mindent mutatok, sokminden a műhelyben készül és azokról nem tudok (elfelejtek) fotót készíteni:)

Ducika Ducila írta...

Na, ezt nagyon megértem. Általában én is elfelejtem lefotózni, vagy olyan, amit nem szeretnék mutatni, mert mondjuk hálóing, pizsama, ilyesmik. Én a taftokat nem igazán szeretem. woáúúú a hangja...
Örülök, hogy sikerült beindítanod a műhelyedet! Sokszor eszembe jutottál, de addig soha sem jutottam el, h írjak. Jó lenne, ha a nap minimum 24 ébrenlétes, aktív órából állhatna. Talán akkor jutna mindenre.
A cipzárról lemondok :-)

Kathy írta...

Nekem is van egy bluzom aminek a nyakara hasonlo fodrot tettem. Holnap felteszem majd nezd meg. Imadtam csinalni , szinte kihivas volt.:))

vanessza kiss írta...

Nagyon szép!

Egyszerre nőies is és határozott :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails