2010. március 15., hétfő

Becsíkozva

Ezt a blúzt már tavaly kinéztem a burda 2009/05-ös számából, a 110-es modellt. Még akkor ki is szedtem a szabásmintáját, de nem volt alkalmam megvarrni.
Szombaton megláttam ezt a csíkos anyagot a méteráru boltban és rögtön ez a blúz jutott eszembe. Megvettem, beavattam, kiszabtam és tegnap este elkészült.
Illetve majdnem elkészült. Ugyanis nincs itthon gombom hozzá....se fehér, se szürke, se türkiz. Viszont, ha már úgyis venni kell, akkor inkább a türkizre gondoltam.
A szabásminta egyszerűen követhető, igazán jól illeszkedik, a fazon nagyon klassz, egyáltalán nem "kismamás" a hajtások miatt (pedig féltem tőle:)).
Az anyag vékony, elasztikus ing-anyag, talán puplin?

Kaptam hozzá színben passzoló, szintén picit elasztikus pamutvásznat. Csak még azt nem tudom, hogy szoknya, vagy halásznadrág legyen belőle.

11 megjegyzés:

Kicsoda írta...

ez tok jo, en is epp tegnep neztem ki, mint kovetkezo projectet:-) csak meg anyagugyben nem dontottem. Ez a csikos jo!!

Bea írta...

Kriszta, köszi:) És ami még jobb, hogy csak 690.- volt métere:))) Nagggyon barátságos ár!

Ducika Ducila írta...

Oh! A blúz is jó, az anyag ára pedig szuper!
Na, éppen ránéztem és gondoltam, h egy jó tipp nekem, aki pocakos vagyok. Erre írod, hogy nem az a fazon. (Én a mindennapokban is szeretem a mell alatt elvágott blúzokat, felsőket és egyáltalán mindent. De megsúgom, hogy idén nyáron sem a vékony derék lesz nálunk a menő. :-) )

Bea írta...

Cila, csak neeeem?????:)))))

Bea írta...

Cila, ha "pocakos" blúz kellene belőle, akkor az eleje alján a hajtásokat ne varrd le, hanem csak szimpla hajtásként használd, akkor biztosan jó lesz:)), mert eredetileg össze van varrva és le is van tűzve a színéről a hajtás.

Kathy írta...

Nagyon jo ez a csikos anyag, szep lett a bluz. Nekem ehhez a stilushoz inkabb nadrag tetszene.
Koszi hogy nalam jartal!

Adél írta...

Tegnap bukkantam a bloggodra.Nagyon tetszenek a szép munkáid.Gratulálok.Hihetetlen ,milyen gyorsan összedobsz egy-egy darabot.Gyakran benézek majd hozzád.

Bea írta...

Kathy, köszönöm. Igen, eredetileg én is egy szűkebb szárú capri nadrágra gondoltam:)
És nagyon szívesen nézek be Hozzád, fantasztikus ruhákat alkotsz!

Adél, köszönöm és gyere gyakran:))

Ducika Ducila írta...

Köszönöm a tippet! (Alapjáraton pocikával bírok. Tudod, ducika-du(e)-Cila.)

Abile írta...

Még mindig nagyon irigyellek, hogy ilyen hipp-hopp össze tudsz rakni egy csini rucit!! Nagyon jó lett ez a blúz!

Évi írta...

Szerintem is nadrág kellene belőle, bár én csak laikusként 'szólok' bele. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails