2010. március 14., vasárnap

Sport-felső

Ma készült el ez a felső, kb. 1 óra alatt, szabással-varrással-fotózással.
Viki kérte, hogy modern táncra, pilates-re kellene neki egy sportos felső, ami nem bő póló, és nem a balett-dressz:)
A szabásminta a burda 2007/11/123-as modellje. Igazából semmit sem változtattam a mintán.

Az anyag fekete vastagabb pamutdzsörzé, piros tűzéssel körben a nyakrészen illetve a felhajtás is pirossal készült. Egy ici-pici VIKI felirat is került rá.

A hátán keresztezett pánt található, az eleje illetve a háta mellrészen alátéttel van kifordítva, aminek az aljába egy keskeny gumit fűztem a jobb tartás érdekében.

A fazon nagyon jó, akár egy nyári póló is készülhet ezzel a mintával, valamilyen vidámabb színben. Még sporthoz is szeretnék varrni neki, kicsit rugalmasabb dzsörzéből, jó lenne valahol igazi sportoláshoz való anyagot kapni!

9 megjegyzés:

Ducika Ducila írta...

Csúcs vagy! És szuper gyors!

Abile írta...

Húúú, ez biztosan jó kényelmes lesz neki! Annyira tetszett az "icipici Viki" szóösszetétel :o))

Bea írta...

Cila,:)))))

Abile, szerintem is kényelmes lesz. Icipici-Viki:))))))

Kicsoda írta...

nagyon jo! csan nem ertem, hogy a pirossal tuzott egyenes resz, miert nem szakad szet? vagy az rugalmas oltes?

Bea írta...

Kriszta, nem rugalmas öltés, de eddig (a próbánál, illetve a babára ráncigálásnál ) nem szakadt. Talán, mert lockkal varrtam össze az egészet? Nem tudom:)

Kicsoda írta...

Nem tudom, mert en tobbszor varrtam Dani polojat alul sima varrassal, azutan, hogy lockoltam es elszkadt, pedig nem is nagyon rugalmas volt az anyag.
Majd ha kezre jon csinalsz egy kepet a belsejerol? :-) tudod engem az neha jobban erdekel:-D A polonal multkor nagyon bejott, a duplan szabott eleje , amit mondtal, ahelyett, amit a burda csinal.

Bea írta...

Kicsoda, ennek a felső része is duplán szabott, mell alattig. Lehet, hogy azért nem szakadt el a tűzés....
Tehát van egy eleje-háta rész, illetve egy rövidebb eleje-háta rész, ezzel van kifordítva, közéillesztve a pántokat. Remélem érthetően írtam le:))))

Kathy írta...

Bea! En tudom miert nem szakad el a Te tuzesed, mert biztosan egy kicsit meghuztad az anyagot, igy a cerna lazabban marad, es van neki nyulasra hagyva.
Kicsoda! A polonal az aljat egy kicsit huzosan kell varrni. Igaz mikor keszen van akkor jo fodros lesz, de azt szepen ossze lehet vasalni, es utana nem fog megpattanni a varras. Minden anyag maskent viselkedik, probald ki eloszor egy darab anyagon.

Kathy írta...

Kicsoda! Azt meg kifelejtettem, hogy nagy oltessel probalkozz akkor nem nyujtja ki az anyagot annyira a gep.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails