2010. április 5., hétfő

Díj

A szabályok:

1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logot kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek 6 másik blogot, akinek átadom a címet.
5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba.
6. Megnevezem, hogy kitől és mikor kaptam és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.

Kathy volt olyan kedves, hogy megajándékozott ezzel a díjjal (2010.04.04-én), bár én sem hiszem, hogy született tehetség lennék:))

A 6 blog a következő:

Zazálea a kedves, jópofa írásaiért
Mamis a kitartásáért, és művészi hímzéseiért
Szarvasmici a csodás figurákért
Limara az isteni receptjeiért, amit mindig sikerül elkészíteni
Cila a kedvességért
Kathy a meseszép ruhakölteményekért

Teszt:

Név: Beáta
Becenév: Bea
Lakhely Győr
Születési hely: Győr
Magasság 168 cm
Névnap március 22.
Foglalkozás adminisztrátor
Testvérek egy húgom és egy öcsém van
Anyanyelv magyar
Beszélt nyelv magyar
Gyűjtemény burda, ruhaanyagok:))
Cipőméret 38-39
Iskola közgazdasági érettségi
Kedvencek Dani, Viki:))
Zsebpénz ???
Álom egy barátságos, családias toszkán panziót vezetgetni:)
Háziállatok nincs

3 megjegyzés:

Ducika Ducila írta...

Köszönöm! A bókot is... Kedvességedre kedvességgel lehet csak felelni:-)

Kathy írta...

Koszi szepen Bea! Most ez azt jelenti hogy megint ki kell tennem,vagy ami most kint van is eleg? :)) Roppant nagy gondokkal kuzdok, ugye?

Bea írta...

Kathy, szerintem már nem kell kitenni:) de muszáj volt Neked is továbbadnom, csodálom amiket alkotsz!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails