2010. május 9., vasárnap

Életjel

Az előző bejegyzés óta kissé felfordult itthon az élet....ezért nem is jelentkeztem. Párom Achilles-ín szakadást szenvedett, műtét, kórház, combtőig érő fekvőgipsz, járógipsz (még egy hónapig legalább....), lakáseladás-vétel, az új lakás felújítása, Dani Dániába ment (cserediák program), osztálykirándulások (Viki Sopron, Dani Pécs), iskolai táska-project (ballagásra). Persze mindezt munka mellett. Néha azért varrogattam itthon is, de tényleg nem sokat, inkább csak kikapcsolódásképpen.

Ez a póló egy kész darab mintájára készült (körberajzoltam:)))), Vikié persze, de nagyon klassz fazonja van és eléggé egyszerű megvarrni is.


A fazon itt látszik igazán.

Ez tegnapi termés, ilyen klassz anyagot sikerült venni, a fazon egy teljesen sima pólófazon

Háta mintája



Ez pedig a ballagási "tarisznya", 13+1 a diákoknak és az osztályfőnöküknek, de készült 1-1 Vikinek és az ő osztályfőnökének is:))) Az anyaga taft, a mintája patchwork (igazán összevarrt darabokból áll az anyag, nem csak olyan mintha az lenne!), a bélése óarany szaténbélés.

Most már "csak " dobozolnom kell a költözködéshez, ami valószínűleg csak a suli befejezése után lesz esedékes. Addig azonban még sokat kellene varrnom, csini nyári ruhákat a nyaralásra.......

6 megjegyzés:

kata írta...

szia Bea, örülök, hogy nagyjából jól vagytok. Szépek a táskák, kár hogy én nem ballagok velük!! Még mindig csak készülök Hozzád, de ebből csak a szünetben lesz valami, addig is sok szép ruhát és jó pakolgatást kívánok, üdv: Kata

Mamis írta...

De jó hallani rólad!!!
Már nem is mertem több emailt írni..))

Kathy írta...

Szia Bea! Mar hianyoltalak! Az anyagok mintaja nagyon jo,es a kis tasid is.! En is megcsinaltam, egy kicsit hosszabb foggantyuval, de az elso utamon mar gazdat is talalt maganak. :)) Igy majd csinalnom kell egy masikat helyette.:))

Nóra írta...

Ezt a fekete pólóanyagot méterben vetted? Elképesztően jópofa. Nagyon tetszik a lila póló fazonja is, én is gondolkodom egy hasonlón.
A bonyodalmakhoz, költözéshez kitartást kívánok!

Bea írta...

Kata, köszi, és várlak:)

Mamis, nyugodtan írhattál volna, igaz sokszor a gép elé sem jutottal...

Kathy, köszönöm. Jól nézhetett ki a táskád, kár, hogy nem láttam.

Nóra, igen méterben vettem. 1,60 széles az egyik felén a csaj van, a másikon pedig a háta minta. A többiből pedig kijött az ujja.

Nóra írta...

Haláli anyag! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails