2010. május 30., vasárnap

Sűrgős anyagfelhasználás

Dobozolás közben jön az ihlet (vagy inkább az utálatos munka helyett a varróskedv???:)))).No meg a júniusi burda, amiben igazán tetszetős modellek vannak.
Ez a felső is az új burda alapján készült, az eredeti modelltől annyiban különbözik, hogy - mivel az anyag eléggé átlátszó - a mellrészen fekete pamuttal alábéleltem, és alátét helyett azzal fordítottam ki.
Nagyon egyszerű, könnyen elkészülő darab.

a vállrész közelről

Ez is "raktárkészleten lévő anyag", szintén új burdából. Könnyű minta, gyors munka, épp költözködéshez való:))), kevésbé furdal a lelkiismeret, mert inkább varrok, mint csomagolok.:))))

Még mindig rengeteg a falnivaló anyag itthon........

8 megjegyzés:

Zazálea írta...

Gyere már gyakrabban, Bea, légyszi...

Cila írta...

SZia!
Hiányzol! Nagyon!
Én is csütörtökön le akartam mondani az óráimat, akkor kaptam a Burdát és én is azt láttam, hogy a ducikból mind KELL!!!! A tesóm meg kismama lett, tehát az is okés, és van egy kislánya, akinek meg a gyerkőc ruhák passzolnának...

Kathy írta...

Ugy latom Te is jobban kedveled a mintas anyagokat, mint az egyszinueket. Ha sajat reszre varrok, akkor en is! Nagyon jo ez a vall megoldas, tetszik! Elobb utobb ki szeretnem probalni.

rojalka írta...

Helló szeretném megkérdezni, hogy milyen papírra másolod ki a szabásmintát?

Jutus írta...

Nagyon ügyes vagy,rendkívül szépeket varrtál ismét!!!:)

Bea írta...

Zaza, aranyos vagy. Ígérem megpróbálok sűrűbb lenni, de majd inkább csak költözés után, ami kb. 1 hónap. Türelem:)))))
Még majd meg is unsz!:)

Cila, ez a burda tényleg szuper, jó varrogatást Neked is!

Kathy, igen szeretem a mintás anyagokat:)

Szia Rojalka, skiccpauszt használok, óriás tekercset. (80 cm széles és ha jól emlékészem 100 m hosszú......)

Bea írta...

Jutus, köszi:)

Nóra írta...

Ez a "vállkötős" blúz nagyon tetszik, lehet, hogy én is kedvet kapok egy ilyenhez?! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails