2010. június 8., kedd

Esküvő és farmernadrág

Egy nagyon kedves ismerősünk két hét múlva tartja a második esküvőjét. Felkért, hogy én készítsem el a ruháját:)
A fazont és az anyagot is együtt választottuk ki (sőt, én adtam kölcsön hozzá egy gyöngysort és egy gyöngyös karkötőt:)))

A ruha mintája a 1996/02-es burda 108-as modellje alapján készült, púderrózsaszín pamutszaténból, a boleró pedig szintén 1996-os burda, januári szám 128-as modellje. Ennek az anyaga hímzett és flitterezett taft.
A ruha és a boleró is bélelt.

Közben még varrtam egy farmernadrágot magamnak is. Bevált fazon alapján (burda 2007/07/108).
Az anyag kicsit elasztikus, vékonyabb farmervászon, színén farmertűző cérnával díszítve.
A derékpánt maradék ingpuplinból bélelve.

2 megjegyzés:

Erika írta...

Nagyon szép lett az esküvői ruha! Ezzel a hímzett tafttal én is találkoztam a napokban, de sötétbarna volt az alapszín.
A farmernadrág is jól néz ki. Én állandóan az anyag után rohangálok, nehezen tudom beszerezni.

Bea írta...

Köszi:)
Igen, az anyagbeszerzés igazán nehéz ügy. Most már itt Győrben legalább van egy bolt, ahol szinte minden van, ami szem-szájnak ingere. De az eredeti szín az esküvői ruhához a smaragdzöld lett volna, amit persze nem kaptunk.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails