2010. július 26., hétfő

La Mia Boutique ismét

Elkészült a tüll blúzom. Eléggé nehéz volt varrni, csúszott-mászott, mivel elasztikus nagyon nyúlt is, de készen van!

Épp ennyi maradék csipkeszalagom volt itthon feketében ami a nyakkivágásra kellett.....mindenféle más szín persze több is lett volna....:)

Az ujja tölcsér alakban végződik, csak a lockkal szegtem körbe, az aljától kb. 20 cm-re keskeny szaténszalagot fogtam a varrásba, ami szimplán dekoráció.

Ez az eredeti modell, ami inspirált, igaz a hossza már itt sem tetszett, de ez a legegyszerűbben módosítható. Az eleje felsőrészt változtattam meg annyiban, hogy kissé átfedik egymást, mert az eredeti elég merésznek tűnik:))

Mintarajz

Sajnos az anyagban volt egy hiba, amit persze csak szabás után vettem észre, ezért az egész eleje felsőrészt újra kellett szabnom, emiatt nem lett elég az anyag a kötőnek. Így is tetszik ugyan, de -mivel nem túlságosan drága anyag - lehet, hogy még veszek hozzá és kiegészítem a megkötővel.

10 megjegyzés:

Ili írta...

Fantasztikus szép lett!!
Nagyon ügyes vagy??

Monaline írta...

Nagyon csinos lett!Talán nem is kell az kötő hozzá! :)))

Nóra írta...

Nagyon elegáns, hova készülsz benne, megkérdezhetem?

Kathy írta...

Nagyon elegans, szep fazon!

Liz írta...

Nagyon szép, én is oda vagyok a csipkéért, pláne hogy fekete! Gyönyörű :)

Névtelen írta...

Csini, szexi, szép:-) Igazi nőcis darab. Hjaaaj!
Cila

Marcsi írta...

Hú, ez tényleg elegáns! Nagyon tetszik nekem is.

Erika írta...

Nagyon szép és elegáns! Nekem is nagyon tetszik!

Bea írta...

Köszi mindenkinek:))))

Nóra, igazából semmi konkrét programra nem készült, csak úgy.....tetszett a szminta és az anyag is.

Mosolyrend Évi :) írta...

Nagyon szexis lett .) Lehet benne csábítani.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails