2010. július 23., péntek

Mindegyik az enyém:)))

Ezeket a felsőket illetve ruhát még nyaralás előtt készítettem magamnak. Mindegyik bevált modell, gyorsan készültek. A rózsaszín anyagot egy készen vásárolt mintás szoknyához vettem (amiben azóta sem cseréltem ki a cipzárt, ami az első felvételkor szétszakadt.........)

A türkizkéket szeretem nyáron viselni, nagyon klasszul kiadja a megszerzett napsütötte színt:)

Ez a ruha telitalálat lett, szeretem nagyon. Önmagában is, de tunikaként halásznacival, vagy leggings-sel is szuper

Ez a hímzett rugalmas tüll anyag pedig a mai szabadnapom eredménye, ha minden igaz egy felső lesz belőle, az Olaszországban vásárolt La Mia Boutique újságok egyikéből.

8 megjegyzés:

Kathy írta...

Nekem ennek a ruhanak nagyon szep a fazonja, anyagja , mintaja! Az anyag a kedvenceim koze tartozik, nehez es jo az esese. GratulAlok!

Erika írta...

Nem is tudom melyik felső tetszik a legjobban. Én általában a kék színt részesítem előnyben, de a rózsaszín is nagyon tetszik.
A ruha is nagyon jól néz ki. Én ezt az anyagot hajkurászom, csak pamutból.

Nóra írta...

Nagyon jó színeik vannak ezeknek a felsőknek! A türkizt én is imádom. :-)

krisz írta...

Nagyon csinos mindegyik!A szabásmintát megirnád hogy honnan van?Annyira tetszik ez a csavart megoldás!

Bea írta...

Köszi Kathy, a ruha anyaga pamutdzsörzé, de kicsit vastagabb, jobb tartású, mint a másik kettő.

Erika, ez pamut:), ha gondolod szívesen megnézem Neked, hogy van-e még és tudok küldeni.

Nóra köszi:)

Krisz, a szabásminta egy 2005-ös burdából van, ha méretet adsz, kirajzolom és küldöm Neked, ha akarod:)

noviamy írta...

Nagyon jók a felsők és a ruha is tetszik!!!
Mindig megcsodálom, amiket varrsz, és nem értem, én miért nem tudok ilyesmiket készíteni, pedig de jó is lenne...
Nagyon ügyes vagy! :)))
http://amy-kreativ.blogspot.com/

noviamy írta...

Szia Bea!
Elkérhetném én is a szabásmintát? Természetesen költségeket állom.
noviamy@gmail.com
Írj nekem ide kérlek, ha szóba jöhetne a dolog.
Köszönöm!
http://amy-kreativ.blogspot.com/

era írta...

Szia!

Nagyon tetszenek ezek a felsök.4 kislányom van és sajnos em engedhetem meg magamnak hogy uj ruhákat vegyek nekik ezért magamtól probálok meg ruhákat varrni nekik.Ezek a felsők nagyon tetszenek nem tudnál nekem szabásmintát küldeni.Ha 38 asba el tudnád küldeni(a legnagyobbnak akkora kell ) arrol már le tudom kicsinyiteni.Nagyon szépen megköszönném

szigeti.erika9@gmail.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails