2010. július 12., hétfő

Visszajöttem

Ha azt mondanám, hogy egy nagyon zűrös időszakon vagyunk túl, akkor nagyon enyhén fogalmaztam......
Elköltöztünk, kicsomagoltam, nyaralni indultunk, becsomagoltam, persze, hogy nem volt zökkenőmentes....Viki (aki tanév közben szinte sosem beteg) nyaralás előtti héten
sikeresen bekapott valami vírust, magas láz, köhögés, torokfájás......szerencsére mire indultunk helyrejött!
Persze közben varrtam is, dolgoztam is, képek nem készültek a ruhákról, majd talán később pótolni fogom.
Nyaralás nagyon-nagyon jól sikerült, már most hiányzik:)) mennék újra!
Remélem most már sokkal sűrűbben tudok jönni!

8 megjegyzés:

Mamis írta...

És én már írni sem mertem,mert nem tudtam, hogy mi van...

BN Marianna írta...

Én olyan nyomot nem hagyó, zuglátogató vagyok, de nagyon örülök hogy megjöttél.

Nóra írta...

Merre jártatok? Olaszországban Ti is? :-)

Cecília írta...

Már nagyon hiányoztál nekem. Milyen az új otthonotok? VArrásilag belaktad?

Abile írta...

Csupa-csupa izgalmas dolog történt Veled, aminek egy részén biztosan jó dolog túl lenni. De most megint jöhet az alkotás öröme, a saját és a mi kedvünkre. :o)

Erika írta...

De jó, hogy újra vagy! Már hiányoltalak!!!

Bea írta...

Köszi mindenkinek, aki hiányolt:)))
Nóra, igen Olaszországban voltunk, többszörös visszaesőként:) nagyon szeretem ezt az országot, a hangulat, az emberek hozzáállása, Toszkána pedig egy hatalmas álom (lottónyereményből tuti, hogy ott csinálnék egy helyes kis családi panziót, de sajna nem nyertem...)

Mamis, drága nyugodtan írhattál volna!

Erika írta...

Kukk be hozzám, van a számodra egy meglepetésem!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails