2010. augusztus 5., csütörtök

Farmernadrág Carmen blúzzal

Ezt a kockás blúzt még nyaralás előtt kiszabtam Vikinek, csak nem készült el. Most befejeztem, kicsit (nagyon)szűkíteni kellett hátul, valamint a gumizást kellett bevarrnom. Rózsaszín cérnával tisztáztam el a széleket.

Igazán szellős krepp hatású pamut anyag, még tudja használni a nyár hátralévő napjain:)

A keresztlányomnak készült nadrág nagyon megtetszett Vikinek is. Mivel a ruha maradéka még bőven kiadta a nadrág hosszát, ezért készítettem egyet neki is (nehogy szó érje a ház elejét:))))

A fazon szinte teljesen megegyezik az előzővel, de mivel ez vékony farmer anyag, ezért meg mertem kockáztatni, hogy az elején a rátett zsebet befogtam a derékramfli közé. Szerencsére tényleg nem lett vastag. A farzsebet szintén rávasalható strassz díszíti.

3 megjegyzés:

Erika írta...

Nagyon jó a színe a felsőnek. Nagyon egyben van minden. Fiatalos, üde, vidám... és a fazonja is tökéletes!

Nóra írta...

Ezt a kockás blúzt imádom! Simán elfogadnám.

Bea írta...

Erika, köszi. Nekem is nagyon tetszik így az összhatás. Mikor elkészültem a nadrággal, azonnal tudtam, hogy ez a blúzt kell hozzá!

Nóra, köszi. Azt hiszem nem adná:)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails