2010. augusztus 4., szerda

Farmerruha

Ez az egész úgy kezdődött, hogy szombaton, egy sétálgatós délelőttünk volt a belvárosban Vikivel. Az egyik - egyébként mindig klassz ruhákat árusító, gyakran ötletadó - butikban nyári kiárusítás volt. 1000 ft-ért láttunk egy ilyen ruhát, de sajnos csak egy darab volt, aminek persze a mérete nem volt megfelelő.

De egy varrni tudó anyuka nem csügged, tudtam, hogy van itthon ez a vékony, elasztikus farmervászon (Máthé Textiles szerzemény, talán 300 ft volt métere), elmentettem a memóriámba a fazont:) és ma elkészült a ruha.

A ruha nyakbakötős megoldású, hátul végig cipzáros, az elején a gombolás csak díszként funkcionál. Egy aprócska rávasalható strassz dísz került még az elejére. A szoknyarészt hátul lépéshasítékkal tettem praktikusabbá. A varrásokat fehér tűzőcérnával emeltem ki.

Ez egy igazán jól kihasználható ruhának ígérkezik, tavasszal-nyáron egy toppal, pólóval vagy vékony blúzzal, ősszel-télen viszont vastag harisnyával, csizmával, garbóval tudom elképzelni. Viki nagyon örült neki!:)))

6 megjegyzés:

Nóra írta...

Hogy Te milyen rendes anyuka vagy! Szombaton megláttátok, és azonnal meg is varrtad neki?!
Én is előszedtem az ilyen vasalható strasszomat, de még sosem használtam. A fólián keresztül rávasalom a ruhára? Nem olvad el a fólia? Mosható lesz?Mire figyeljek, van tanácsod?

Bea írta...

:)))
A strassz felvasalása:
A hátsó - fehér- fóliát leszedve ráilleszted (kicsit ragad is) a megfelelő helyre. ezután én egy vasalóruhán keresztül jópár másodpercig "nyomkodom" a vasalóval.
Ezután a legfontosabb dolog, megvárni amíg kihül a vasalás!!! Ezután óvatosan lehúzom a fóliát (ha netán lejön egy-egy strassz, akkor gyorsan visszateszem és újravasalom), majd már fólia nélkül is rávasalok.
Mivel elég jól belesüllyed az anyagba, ezért nem sérti a vasaló talpát.
Ezután újra megvárom míg kihül és már kész is.

Elég sokszor használtam már ilyet, eddig még talán 1-2 szem kő esett le pedig 99 %.ban egy elkalom után már mosom is, igaz kifordítva.
Próbáld ki, mutatós, gyors és egyszerű.:)

Nóra írta...

Ráfordítom tehát az anyagra, ruhán keresztül vasalom, kihűl, lehúzom (ha lejönne újracsinálom), vasalás újra, kihűlés. Nagyon köszi!

Bea írta...

Szívesen:)))

Erika írta...

Hát azért nálad is úgy működik, hogy meglátni és megvarrni. :)))
Nagyon elegáns és szexi. Ezért szeretem a farmert, mert annyi mindent ki lehet hozni belőle.

Bea írta...

Igen, szerencsére ma már elég sok féle farmert lehet kapni (persze sokszor pont azt nem, amit szeretnék:). Ezt is csak úgy megvettem Pesten, mert olcsó volt,majd előbb-utóbb készül belőle valami. Hát elkészült (de még van legalább másfél méter...)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails