2010. augusztus 6., péntek

Foltosmintás farmerblézer

Ezt a rugalmas, mintás farmervásznat még tavasszal vásároltuk Vikinek. Mivel találtam szabásmintát a méretében (nem kellett kirajzolnom:)))), a blúz elkészülte után kiszabtam és az előbb be is fejeztem.

A szabásminta egy jól bevált, egyszerű blézerfazon, egy régi Easy Burdából. A kabátka béleletlen, a varrásokat színéről fehér farmertűző cérnával díszítettem. Az ujja és az alja felhajtása is géppel készült.

Egyszerű, fehér gombok kerültek rá, semmi faxni.
Nagyon jól ki tudja majd használni fehér nacival, szoknyával még a nyáron, sötét farmernadrággal ősszel is. Mivel rugalmas az anyag és nem is túl szűk neki, ezért akár vastag pulcsit is tud alávenni.

3 megjegyzés:

Nóra írta...

Te jó ég, nagyon felpörögtél!? :-)

Bea írta...

:)) Hiányzott már az itthoni varrás,de költözés után még csak most érzem úgy, hogy aránylag a helyükre kerültek a dolgaim:))
És persze a kidobozoláskor előkerültek a rég elfeledett anyagok is....úgyhogy folyt.köv.

BN Marianna írta...

Én csak azt szeretném megkérdezni halkan, mikor alszol? :) Annyira szeretem nézni amiket készítesz, legyen az bármi!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails