2010. augusztus 14., szombat

Öltönyvarrás 2.rész

Tegnap délutára eljutottam odáig, hogy a nadrág - a gombolást kivéve - teljesen kész.
Az eredeti modell a burda 2009/03/133.

Zseb

Koptatóval felhajtottam az alját

Természetesen hajtókával készült (hátha még nőni fog, habár már így is majd'190 cm....)

A zakó bal elejébe elkészítettem a mell-zsebet,összetűztem - próba után - az elej szűkítővarrását, hozzávarrtam mindkét elejéhez az oldalrészt, valamint bejelöltem az alsó zsebek helyét. Azt hiszem kétszegélyes, zsebfedős zsebet készítek.

Az ujjakat összevarrtam, belerögzítettem a melegítő közbélés-ívet, valamint a vetexet

Az ujja alja "hasíték"


Háta összevarrva


Háta kivetexezve

Felső gallér összevarrva, levasalva

A zakó a burda 2007/04/128-as modell alapján készül, de mint írtam sokat kell rajta módosítani, mert az rátett zsebekkel készült sportos modell.

Ma délelőtt megvettem még hozzá a válltömést valamint a gombokat is. No meg egy hosszú ujjú férfi inghez puplint is, elvégre új zakóhoz új ing is dukál:)

Folyt. köv.

4 megjegyzés:

Cecília írta...

Hát, te nem tétlenkedsz! Nagyon szuper! A fiatalpasi modellt fog állni, ugye?

Bea írta...

Persze, hogy modellt fog állni, a próbabán nem az igazi. De most non-stop kézilabdaszurkol:)))még próbálni is alig volt ideje...

Mici írta...

Én aztán sok mindenre kapható vagyok, de öltönyvarrásra még nem lehetett rávenni. Minden elismerésem azé, aki bátran bele mer vágni!

Viktória írta...

Esetleges megrendelést lehet leadni öltönyre? Én sem merek neki vágni nagyon kezdő vagyok, de páromnak nagyok kellene egy legalább.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails