2010. augusztus 15., vasárnap

Öltönyvarrás 3.rész

Szóval, elég lassan ugyan, de haladok. Tegnap bevarrtam a szűkítőket az elejébe, valamint elkészítettem a zsebfedős zsebeket. Ma az eleje alátét és a gallér elkészítése után még az ujját is bevarrtam. (a kép elkészülte után a másik ujja és a válltömések is a helyükre kerültek:)

Reggeli fotó:)

Gallér bevarrva

Bal eleje felső zseb
Zsebfedős zseb az elején


Gallér hátulról
Ujja bevarrva, élő próbababán:)
A "megrendelőmnek" nagyon tetszik (csak ne kellene ennyit próbálni ilyen melegben......), szerintem is elég jól áll rajta, szépen kifekszik a háta, a válla.
Már "csak" fel kell hajtani az alját és az ujját, valamint a bélés van hátra, persze belső zsebbel....
(ez volt a legfontosabb kérdése: belső zseb lesz rajta????)

4 megjegyzés:

Cecília írta...

Ha bevégezted, kezicsókolomot köszönhet neked! :-D
Nagyon szép lett és nem vagy lassú, egyáltalán, hisz ott van még a család, az otthon, a háztartás és a munka... Igen szép teljesítmény ez így!

nejbiagi írta...

Még az említett módosításokkal együtt is nagyon fiatalos a stílus, nekem tetszik.

Kathy írta...

Csak amulok es bamulok! :)) Nagyon tetszik a munka es a folyamatok is. Iskola eveimet idezted fel! KOszi! :))

mmama írta...

nagyon szépen " bezsebeztél" !
És látom varrás a varrással is találkozik a hátán :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails