2010. augusztus 21., szombat

Öltönyvarrás 4.befejező rész

Tegnap este készre varrtam a bélést, csak az ujja hosszát kellett ma még kiigazítani és kész!!!

Mikor végső próbára kértem a gyermeket:), azt mondta, hogy "pólóra felvenni tök gáz", ezért képes volt inget és nyakkendőt is venni hozzá:)


Azt hiszem elsőre nem rossz, férjuram szavaival élve, "ezt elszúrtam" ő sem hajlandó többet zakót vásárolni.....ez dícséret, szerintem:)

Ma délelőtt vásároltam - többek között- ezt a sütőtök mintás vászon anyagot. Tányéralátétek készültek belőle az étkezőasztalra. 3 réteg - tökös+vatelin+egyszínű zöld vászon - került összesteppelésre (5 centinként levarrtam hosszában), majd pedig narancssárga kész ferdepánttal szegtem körbe. A maradék anyagból a kenyeres kosár kapott egy kis kendőt.

10 megjegyzés:

Kathy írta...

Bea! Minden elismeresem a gyonyoru munkaert!!! Igaza van a ferjednek is! En sem vennek ezek utan bolti oltonyt!!
De hogy meg tanyeralatetre is volt idod? Fantasztikus vagy! :))

Monaline írta...

Nagyon profi lett!

Cecília írta...

Tyűha! Ezt tényleg klasszul megcsináltad! A kispasit is jól megcsináltátok! Jóvágású!

Kicsoda írta...

et tuti jol bebuktad:-) mostantol varrhatod az oltonyoket szep sorban, mert nem adok egy honapot es a fiad rajon, hogy kellene neki is meg egy szurke/kek/barna meg;-)
Nagyon profin all rajta!!

mmama írta...

Csinos !

Nóra írta...

Ú, micsoda fess fiatalember!!
Igazi üzletember külső.

Ádám írta...

Ez nem semmi! :) Arra a szivarzsebre nagyon irigy vagyok. :)
Más, kicsit az eleje olyan gurulósnak néz ki, ki van stircelve az eleje közepe meg a gallér?

Bea írta...

Kathy, köszönöm, tőled -mint férfi szabótól- igazán dícséret!

Monaline, Cila, mmama, Nóra köszi!:)

Kicsoda, szürke sportosat szeretne...

Ádám, az elejét nem értem...úgy csináltam, ahogy a női kosztümkabátokat szoktam...

Ádám írta...

Gondolom a stircelést tudod mi, összhatásában olyan, mintha nem lenne eléggé megvasalva. A mester azt szokta mondani, hogy egy kabát készítésének 40%-a vasalás, mivel ezt mindig elmondja valahányszor zakó kerül szóba, valszeg tényleg fontos. :)
Több technikai infót sajna nem tudok mondani, mert kabátot még nem tanultunk csinálni, majd talán most ősszel... reménykedek benne. :)

Ádám írta...

Megnéztem még párszor, most ne úgy érezd, hogy lefikázom...

A ujja szerintem nagyon jó lett, pedig az a legnehezebb az egészben... :)

A szabásminta nem egészen stimmel:
-A szűkítőt mindig zsebnél szokták kivenni, a zseb alatt az a kis szűkítő darab az csúnya.
-A vállánál a hátán nem tudom mi az a szabásvonal, de az se tetszik.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails