2010. augusztus 22., vasárnap

Újabb alátétek és egy póló Vikinek

Ezt az anyagot soha nem néztem volna meg közelebbről, ha nem előttem kérnek belőle a boltban. Kiterítve már igazán tetszett, pedig egyáltalán nem vagyok "kékfan".

Vikinek vettünk belőle egy ősziesebb, hosszú ujjú pólónak való mennyiséget. Pillanatok alatt elkészültem vele, egy már meglévő felsőt vettem mintának, csak ez kicsit hosszabb ujjal készült el.


A nyakát egy saját anyagából szabott pánttal dolgoztam el, ez már bevált több felsőnél is.

Még tegnap este elkészültem ezekkel az alátétekkel is, az olajbogyós kész, de a fűszernövényesre színes ferdepántot szeretnék venni, esetleg halványlilát....

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

NAgyon tudsz! Neked nincs üres perced. Ez tutti!
Cila

csipkerózsika írta...

Nagyon ügyes vagy,szeretnék adni neked valamit,légyszi nézz be hozzám..:)

Erika írta...

Szia Bea!
Lehet, hogy én sem vettem volna meg ezt az anyagot első látásra, de így ahogy megvarrtad nagyon tetszik!!! Fazont nagyon eltaláltad hozzá. Nagyon tetszik. Én meg kék párti is vagyok.

Nagy fába vágtad a fejszét, mikor úgy döntöttél, hogy öltönyt varrsz! De nagyon megérte. Le a kalappal előtted. Én eddig kétszer készítettem férfi nadrágot, de nem szeretem varrni. Öltönyre meg nem hiszem, hogy vállalkoznék.

Az olajbogyós anyagok nekem is tetszenek. Én is ilyet vagy ehhez hasonlót szeretnék varrni "sötétítőnek".

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails