2010. augusztus 6., péntek

Fodros-bodros


Viki már tavasz óta nyöszörög egy olyan blúzért, ami idén nagy divat. Tele volt vele az összes üzlet, piac stb. De, őszintén megvallom, nagyon műszálasnak tűntek és olyan "egykaptafára készült" hatása volt.
Szombaton vettük ezt a fehér alapon apró ezüst pöttyös pamutpuplint, az aljára a rugalmas anyagot itthon találtam, és most elkészült végre az áhított blúz.

A gombolás "működőképes":)))), mini ujja van, aminek gumival húztam össze az alját.

A felsőrész szabásmintája ez alapján készült. Az alja viszont csak egy téglalap a rugalmas dzsörzéből.

Szabásrajz

5 megjegyzés:

Monaline írta...

Nagyon tetszik nekem is az ilyen felső.Ezüst pöttyös puplin?Oda lennék érte én is! :)

Kathy írta...

Ez irto edes kis szabas! Nagyon tetszik a felso resze! :)))

krisz írta...

Nagyon kis helyes bájos lett!Tetszik az anyag is amit választottatok.

Erika írta...

Aranyos lett ez a blúz. Ha nem írod, hogy puplinból készült, akkor azt hittem volna, hogy selyem. Tetszik!!

Bea írta...

Monaline, volt ugyanez arany pöttyökkel is:)

Kathy, nekem is nagyon tetszik ruhaként is, sőt benne van az újságban ebben a stílusban egy blúz is.

Krisz, köszi:)

Erika, kinagyítottam a képet, tényleg selyemnek látszik, pedig egy olcsó, egyszerű puplin:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails