2010. szeptember 6., hétfő

Elmaradásaim


Az előző bejegyzésem óta készült jópár darab amit tudok mutatni. Ez póló például tegnap este, ha jól saccolom, szabástól számítva húsz perc alatt készült el. A legújabb burdában található a minta, egy végtelenül egyszerű, könnyen megvarrható fazon.
Ez a mintás tunika egy meglévő felsőm alapján készült,
denevérujjal
széles passzéval az alján. Kényelmes laza viselet.
Ebből az állatmintás pamutból is ugyanolyan felső készült, mint a barna mintásból. (csak jelenleg a ruhaszárítón található:)))
No és persze Daninak az évnyitóra (végszóra) elkészült a hosszú ujjú ing is.

Az előző bejegyzésben mutatott félkész alátétek is elkészültek, halványlila ferdepánttal szegtem körbe őket.
Pár darab kiszabva várja a sorsát, egy kötött ruha nekem, egy kockás szövetsort Vikinek, közben vettem anyagot pizsinek, szintén magamnak, úgyhogy továbbra sem fogok unatkozni.))))

4 megjegyzés:

Kathy írta...

Na hallod, jo nagy a "termes"miota nem mutattal semmit! A legelso felso a kedvencem, de a mintas is nagyon tetszik! :))

Cecília írta...

Azt a legfelső pólót én is kiszabtam:-) Nem unatkozol. Az ing nálunk kicsiben készül egyenlőre, Bdius kockás anyagából:-) Tudod, az extra akciós pamut puplin.
Ma előásom a szemüvegemet...kifolyik a szemem...

Kriszpicur írta...

Nagyon tetszik a tunika,és a nemrég készített szürke" keresztbe" blúz!
Hol írhatnék neked?
Kriszti

Bea írta...

Szia Kriszpicur, köszi.
A címem: beacsanyi@freemail.hu vagy
beacsanyi@gmail.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails