2010. október 17., vasárnap

Csak férfiasan


Vastag mellényt készítettem Daninak. Muszáj volt ma megvarrnom, mert jövő hét végén már fel akarja venni, és nem biztos, hogy hét közben lenne rá időm.
A mellény eredetije egy régi (és nekem egyetlen) férfi burdából van. Már többször készítettem hasonlót, de két színt kombinálva most először.
Azért kellett két szín, mert páromnak sima fekete a mellénye (szintén sk.) és persze nem akartak egyformát.
A mellényt középvastag vatelinnel steppeltem, majd polár anyaggal béleltem ki.
Az alján, a nyakán és az karkivágáson ramfli anyaggal kombináltam.
Belső zsebet is készítettem rá, egyszerű rátett zseb, plusz feketéből egy kisebb, mobilzseb.
Daninak nagyon tetszik! (sőt párom is bejelentkezett egy új mellényre....)

2 megjegyzés:

Cecília írta...

Nagyon meleg, fincsi, puha.
és mondd! Hol a bánatban lehet kapni ramflit? Én keresem, keresem, de mindhiába...

Erika írta...

Nagyon klassz lett. Pufis, meleg, fémzáras, mint ahogy lennie kell.

Cecília: majd szétnézek ramfli ügyben.
De tudod, hogy nálunk milyen a választék?:(((

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails