2010. október 1., péntek

Elmúlt hetek termése

Pihe-puha kötött anyagból készült ez a ruha, sajnos nem emlékszem melyik burdából, most nem jegyeztem fel....
Kivágás közelről.
Az anyag mindkét oldalán bordűrös, sokat kellett illeszteni, hogy igazán klasszul igazodjon minden:)

Szatén pizsama, szintén burda modell a nadrág és a felső is.

A felsőrész eleje szélét és a gallér szélét óarany színű paszpóllal emeltem ki .
Vikinek készült ez a sort, egy réges-régi nadrágom anyagmaradékából,már csak az utolsó simítások vannak hátra, mint alátét, övbújtatók és gombolás.

Varrtam egy őszi kabátot is, nyomott mintás műbőrből, de sajna a kép nagyon pocsék lett, így inkább mellőztem....ó és egyik este kötöttem egy sálat is.

2 megjegyzés:

Kathy írta...

Nem akarom elhinni! Allatmintas!!!!!
Nagyon jo ez a borduros anyag is! :)

csipkerózsika írta...

Nagyon ügyes vagy,kérlek nézz be hozzám,szeretnék adni neked valamit:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails