2010. október 8., péntek

Garbók,sálak, ing és karácsonyi ajándék

Ezt a fekete anyagot az elfekvő készletemben találtam. Szerintem "bolondbolotos" anyag, nagyon elasztikus, vékony ingnek való.
Hamar el is készítettem belőle ezt az inget, ha jól emlékszem a 2008/decemberi burdában van az eredeti modell. Az anyagból még így is maradt vagy 2 méter.....

Ez a garbó szintén burda minta (ua., mint az előző postok egyikében bemutatott sötétbarna), Vikinek készült, pihe-puha vékony pamut, belül picit bolyhos is, nagyon klassz anyag!
(készült egy garbó keresztlányomnak is, fehér pamutból, az elejére egy strassz mintát vasaltam, nagyon tetszik neki:)))
Ezt a szőrös sálat kötöttem

Garbó nekem, minta ua., vékony kötött anyagból készült, extra hosszú ujjal, imádom!:)

Sál/kendő készült tegnap este Vikinek. Egy szintén elfekvő anyag, piros gyűrt selyemmuszlin. Inspiráció a még nyáron Olaszországban tömegesen árult kendők voltak. Vettem a muszlinhoz pár méter zsinórt, beszegtem, rávarrtam és kész!
No és egy karácsonyi meglepi, igazán dicséret illett érte így október elején, ugye?
Még egy kord szoknyát szeretnék hozzá varrni, valamelyik színárnyalatából.


6 megjegyzés:

Cecília írta...

Hű ha, ez aztán termékeny időszak volt. Én is úgy terveztem, hogy októberben már a karácsonyi ajándékokat "le szeretném tudni", mivel utána már nagy a hajtás nálunk, de így, Bandu egykezessége mellett nem egyszerű...

Nóra írta...

Ügyes vagy és tényleg dicséret illet a karácsonyi ajándék készítés miatt.
Én is el szeretném kezdeni most a hónapban.

Cecília írta...

Az a blúz, a felső fekete... nagyon tutti!

Erika írta...

Hát kérem aki ügyes, az ügyes.

Dicséret jár azért mert szépeket alkottál, dicséret jár azért, mert ügyes vagy, dicséret jár azért, előre látó vagy...

A kendőhöz azt a bogyós zsinórt vetted? Mert én azt üldözöm, de nem kapok sehol.

Bea írta...

Cila, Bandu keze most a legfontosabb! Ne is foglalkozz mással!
A fekete blúz szerintem is klassz lett:)

Nóra köszi!Próbálom végre időben elkezdeni.

Erika, nagyon aranyos vagy:)
A zsinórt itt vettem Győrben egy rövidáru boltban. Van webshopjuk is,
www.spulni.hu
Átküldöm a havi hírlevelüket Neked mailban,nagyon aranyos csajok!:))

Adél írta...

Nagyon jó hatással vagy rám.Olyan régen varrtam valami ruhadarabot,de most ,hogy ismét rád találtam egyből összedobtam egy új szoknyát magamnak.Köszönet érte.Varrjál sok szépet és mutasd meg nekünk.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails