2010. október 17., vasárnap

Lila kabát

Nem, nem elírás és nincs gondom a színfelismeréssel sem, de ez a kabát eredetileg lilának indult. Szép sötétlila szövetet találtam a boltban, csodaszép gombokkal hozzá, de megmutatta az eladó ezt a karamellszínt is....a döntést megkönnyítette, hogy míg a lila tiszta műszál, addig ez kasmírszövet...az árkülönbség pedig elhanyagolható volt. (az egész kabát 2000.-ft-tal került többe)
A modell a 2010/08-as burdából van. Annyit módosítottam rajta, hogy nem rejtett gombolással készítettem el.
Zsebfedős, egyszegélyes zsebbel készült, az ujját pánt fogja szorosabbra.
Igazán újszerű az ujjbevarrás megoldása, praktikus a most divatos denevérujjú pólókhoz, ruhákhoz.
Kabát hátulról
A bélés apró pöttyös szaténselyem.

Az eredeti modell itt található.

3 megjegyzés:

Cecília írta...

Nagyon szép! Fincsi puha, meleg ránézésre. A szín pedig: ez jobban kombinálható mindennel. Szerintem.

Nóra írta...

Szép anyaga van és pont olyan lett mint az újságban. Szerintem is hordhatóbb szín lesz ez.

Erika írta...

Nagyon csini lett. Igazi őszies napokra készült kabát.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails