2010. október 26., kedd

Nemszétnyílóátkötősfelső:))

Egy barátnőm rendelt tőlem elsőként ilyen pólót, nagyon klassz lett. Tartottunk tőle, hogy nagyon dekoltált lesz, de nem. Ezután még készítettem kettőt egy visszatérő megrendelőmnek, az egyik ujjatlan lett, keskeny pánttal a karkivágáson és az alján, a másik pedig 3/4-es ujjal készült.
!
Ekkor felbátorodtam és magamnak is elkészítettem sötétkék pamutból.
Átkötős pólóval még sosem jártam így, nem kell alávenni semmit, nem kell összetűzni biztosító tűvel:)) simán hordható és tényleg nem kell attól tartani, hogy túl sokat mutat:)))

Megvarrni sem nagy ördöngösség, a hátsó nyakkivágás igényel picit több figyelmet, de szabással együtt max. 1 óra az elkészítése.

Az eredeti modell: burda 2010/09/111

5 megjegyzés:

Kathy írta...

Nagyon csinos, szepen all!:))

Nóra írta...

Azt hittem, csak nekem nem jön be az áthajtós fazon. :-)
Biztos jól áll ez a kék, szép színe van.

Cecília írta...

Nagyon klassz! Én is éppen ezért hezitáltam... ugye Banditához elég sokat le kell hajolni... és hát szép szép a szép kilátás, csak az ne belátás legyen. :-)

Erika írta...

Nagyon jó lett! És tényleg elég magasan zár a nyakánál.

Bozzay Cecília írta...

Szia! Emlékszel még esetleg arra, hogy ez a modell melyik Burdában van? Nagyon keresem!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails