2010. december 30., csütörtök

Képek az elmúlt időszakból

Végre valahára eljutottam idáig, hogy fotózzak. Ez az elmúlt időszak a rohanásé volt. Pedig mindig megfogadom......de úgy látszik sosem sikerül:)
Nos, az első képet Dani fotózta Finnországban december elején. Nagyon nagy élményben volt részük!
Viki rövid pizsamája ma készült el. A lakás olyan meleg, hogy képtelenség hosszú pizsiben aludni, vagy bármi vastag hálóruhát felvenni. Ezért egy meglévő minta alapján készítettem ma el neki ezt a pizsamát.

Az anyag rugalmas pamutdzsörzé, a felső egyszerű, denevérujjú, nyakát, ujját és az alját, valamint a nadrág alját passzéval szegtem körbe.
Ez a mellény szintén Vikinek készült, karácsonyi meglepetés volt.

Halványlila nehézselyem, vatelin és a bélés polár. Elejére és a hátára flitteres virágmotívumot varrtam, amit még valamikor nyáron vásároltam:)
Az oldalvarrásba illesztettem a cipzárral záródó zsebeket.
Ez a mellény saját részre készült egy nagyon rég vásárolt anyagból, még karácsony előtt.
Az elejét készen vásárolt flitteres szalaggal díszítettem.
A hozzá illő szürke nadrágot is elkészítettem.
Ez a mellény páromé lett.


Belső zseb cipzárral záródik.
Dani érintőképernyős telefont kapott karácsonyra, amihez tegnap készítettem ezt a műbőr tokot. Nagyon félti:)
Persze Viki sem maradhatott ki a telefontokból, az övé polár anyagból készült, zsinórral összehúzható és a tetejét organzafodor díszíti:)
Időközben készítettem magamnak egy blúzt , de sajnos nem igazán az én fazonom. Nagyon tetszett a kivágása, az ujja fazonját imádtam, még az anyag is hasonló volt, talán barnásabb árnyalatban....Viszont a barátnőm jól járt karácsonyra:)

3 megjegyzés:

Abile írta...

Ennyi klassz dolog!! Nagyon sok szépséget készítettél!

Nóra írta...

Gyanítottam, hogy a blogcsönd mögött nem tétlenség húzódik. :-)
Ügyes vagy.
Boldog, sikeres új évet kívánok!

foltoska írta...

Minden nagyon szép, amit készítettél!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails