2011. január 8., szombat

Báli ruha arany csipkével

Egy ismerősöm kért fel, hogy a mai bálra készítsek neki egy ruhát. Az anyagot kiválasztotta, főképp a csipke ragadta meg nagyon. Az eredeti elképzelés az lett volna, hogy az egész ruhát borítsa be a csipke, de sajnos iszonyatosan drága (13e. forint/m), ráadásul csak 1 méter a szélessége is, ezért kellett kompromisszumot kötnie :)
A ruhához készült egy boleró, 3/4-es ujjal. Ez a minta a jól bevált boleró mintám egy nagyon régi burdából, csak az ujja most nem puffos, hanem teljesen sima.
Pánt nélküli megoldással készült a ruha, de készítettem hozzá levehető pántot opcióként. A varrásokat fűzőpálcával merevítettem.
Az elejére díszként egy virágmotívumot varrtam fel a szatén anyagból.
Rejtett cipzárral záródik, olyan vékony a tulaj, hogy nem tudtam összehúzni a babán:))
A maradék anyagból a férjnek egy dísz-zsebkendőt varrtam a zakójához.

8 megjegyzés:

Nóra írta...

Milyen jó kis változatosságot jelenthetett ez a ruha Neked varrás téren is! Izgalmas munka, ügyes vagy!

Bea írta...

Köszi! A következő ruha is báli ruha lesz. Sötétbordó színjátszós hernyóselyem taftból. A mellrészt már összeállítottam, szép lesz!

Kathy írta...

Nagyon jol nez ki ez a ruha, es a csipke csodas! Gratulalok! :))

Magdalena írta...

Hű de szép!!! Imádom a báli ruhákat. Nem lehetett könnyű ezt a selymet varrni.

Bea írta...

Kathy, igazán köszönöm!

Magdalena, igazad van, nagyon csúszós-mászós volt ez a szatén, de a végeredmény kárpótolt:)

Zazálea írta...

és hová lett az én ámulatról szóló kommentem??

Erika írta...

Gyönyörű ruhát készítettél!!! Gratulálok hozzá.

Bea írta...

Zaza, nem tudom:( én csak ezt a kommentet látom... igaz most is kétszer "kidobott" a rendszer, mielőtt megírhattam volna a választ.
De köszönöm az ámulatot!:)

Erika, köszönöm szépen!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails