2011. január 27., csütörtök

Báli ruha sötétkékben és díj

Tegnap elkészültem ezzel a ruhával is. Sötétkék hernyóselyem taftból készült. Kétrészes, a szoknya 7 részből szabott, az alján kifelé bővülő, széles csípőrésszel, oldalába illesztett rejtett cipzárral záródik, végig bélésselyemmel bélelve.
A ruha kicsit nagyobb, mint a baba, de nem akartam megtűzködni, mivel minden tűnyom meglátszik rajta.
A felsőrész széles vállrésszel készült, a varrásvonalba egy fodor került, melyet néhány helyen leöltögettem. Az inspirációt Kathy blogján bemutatott szürke ruha adta, de a megrendelő nem kért ekkora "habot", ezért ez a kompromisszumos megoldás született.
A felsőrész is az oldalába illesztett rejtett cipzárral záródik, az eleje és a háta bélelt.
Fodor közelről

Készítettem hozzá egy táskát is, picit magasabb, mint a bordó ruha borítéktáskája, ezért egy vállpántot is tettem rá. Gombbal záródik.


Erikától kaptam ezt a díjat, nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám.:)

A szabályok:

- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.

- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.

- Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.

- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.

Nagyon sok blogot olvasok, ígérem gondolkozom rajta, hogy kinek tudnám tovább adni, akinek nincs sok követője:))

5 megjegyzés:

Kathy írta...

Nagyon csinos lett, ugyes vagy!
Sokaig bajlodtal a fodorral? :))

Bea írta...

Köszi Kathy.
Kicsit bajlódtam vele, elég kemény ez a taft, néha azt hittem, hogy átbököm az ujjamat is a tűvel, miközben leöltögettem:)
De épp az imént vitték el és nagyon tetszett a hölgynek!
Köszönöm az ötletet!

Erika írta...

Fantasztikus csaj vagy! Jól összehoztad ezt az alkalmi ruhát. El is hiszem, hogy tetszett a megrendelőnek!!

Bea írta...

Köszi Erika, a táskától egyenesen el volt ájulva és a fodor...az abszolut győztes!

Kathy írta...

Nagyon orulok neki, hogy sikerrel jartal! Nagyon jol, mutat igy keskenyebben is, es plane hogy a vallon van. Ez kulon tetszik. Na hatha lesz valami vallakozo szellemu valaki aki igy keri!
Gondoltam hogy egy kisse nehezkes volt, mivel latszik az anyagon, hogy nem egy pihe-puha darabocska!:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails