2011. január 13., csütörtök

Borvörös-színjátszós

Ez a kétrészes ruha a burda 2008/12. számából készült.(101. ill.102. modell) A hozzá vásárolt anyag valódi hernyóselyem taft. Kicsit tartottam az anyag varrhatóságától, de nagyon kellemesen csalódtam benne. Szépen, könnyen lehet varrni és vasalni is.
A pántos ruha hátul rejtett cipzárral záródik, az összes dísze a mell- illetve a derékrész hajtásai. A mellrész két oldalát fűzőpálcával még pluszban kimerevítettem. Az alsó illetve felsőrész összevarrásának vonalát egy kézzel, rejtett öltésekkel felvarrt pánt takarja.
A szabásmintán az egyetlen módosítás az, hogy nem a ruha hátuljára, hanem a bal oldalára került a lépéshasíték.
Sajnos nagyon sötét van (esik az eső is), ezért a fotók nem a legszebbek, bocsi, de a ruhát délután elviszik és nem lesz módomban újabb képeket készíteni.
Mellrész közelről.

Délutánig még van annyi időm talán, hogy egy kis borítéktáskát összehozzak a ruha mellé ajándékba.:)

Update: Elkészült a táska, de már csak mielőtt befejeztem, akkor jutott eszembe, hogy a fedélrészt készíthettem volna valami "hajtogatott" mintával......késő bánat.:)
A táska belseje két részre osztott.

8 megjegyzés:

Erika írta...

Nagyon szép lett! Gyönyörű fénye és tartása van a hernyóselyemnek. ÉS tényleg nagyon jó vele dolgozni. Nem csúszik el a gép alatt!

Zazálea írta...

Beám, kérdeztem nálam is, csak biztosan nem láttad, hogy milyen színű pénztárcát csináljak neked/anyukádnak? (nagyon komolyan kérdezem)

Magdalena írta...

Hű, de szép! Egyszerű és mégis különleges a hajtások miatt. Klasszul megoldottad az összeillesztést a mellrész alatt. A végén még kedvet kapok tőled a varráshoz.:)

Bea írta...

Erika, köszönöm!
Tényleg nem csúszik a gép alatt, jó "munkaalany". Itt az ár-érték arány találkozik:))

Zazálea, nagyon aranyos vagy. Köszi. Anyu szereti a barnát, zöldet és a pirosat is:) Tehát Rád bízom:)) Köszönöm szépen. A többit mail-ben megbeszéljük.

Bea írta...

Magdalena, köszönöm. Remélem mihamarabb láthatjuk a ruhakölteményeidet!:)

Kathy írta...

Nagyon szep ez a ruha. A hajtasok szepek az elejen. :))

kata írta...

szia Bea,
tegnap este e R. bálon láttam a ruhát élőben és ráismertem, de nem ostromoltam meg a viselőjét, mivel nem ismerem őt. nagyon jól sikerült, szép ruha. Először csak arra gondoltam, hogy olyan,mint a tiéd, de később arra gondoltam, talán nem is magadnak varrtad(Biztos igazán csak akkor lettem,ez a ruha az a bordó ruha, amikor a táskát is láttam!)tényleg szép! puszi: kata

Bea írta...

Kedves Kata!
Örülök, hogy megírtad ezt nekem. Tényleg nem az enyém a ruha. Remélem a viselője jól érezte magát benne végig a bálban!:)
Mi újság Veletek? Rég írtál...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails