2011. január 19., szerda

Ez + az

Ma nagyjából felszámoltam a káoszt a varrógép körüli anyaghalomból, kiszanáltam pár dolgot, átértékeltem néhány méternyi anyagot (miből mit is?).
Közben megtaláltam ezt a kockás vékony inganyagot, amiből Daninak készítettem el ezt az utazáshoz praktikus nyakpárnát.(Burda 2010/12.) Elég sokat buszozik hosszasan (iskolával is, kézilabda szurkolókkal is....) praktikus lesz neki remélem.
Még a szanálás előtt befejeztem ezt a lila ruhát. Nagyon- nagyon vékony kötött anyagból készült, duplán szabva és az alsóruhával fordítva ki a nyakrészen. Még az alja és ujja felhajtása van hátra.
Ez a szoknya is ma lett kész. Bocs a fotóért, nagyon pocsék lett. A fazon nagyon egyszerű "A" vonalú, széles csípőrésszel. Mivel az anyag nem foszlik, ezért a varrások egy része kívülre került díszítésként.
Két óriási gombbal záródik- Az anyag színe kb. ilyen, mint ezen a képen.:)
A derekát belülről ripsz szalaggal erősítettem meg, hogy ne tudjon megnyúlni viselés közben.
Az alja csak egyenesre van vágva, nincs szegve egyáltalán.
Ebből az anyagból még karácsony előtt készítettem egy tavaszi-őszi kabátot is az illető hölgynek, de sajnos nem fotóztam le...pedig nagyon szuper lett. Szintén külső varrásokkal, nagy gallérral...

Több apróságot is elvégeztem még ma, kicseréltem a cipzárt két szoknyámban, amiből az egyik még nyár elején ment tönkre, párom mellényének a gumirészét kellett megigazítani, a kabátjának az akasztóját is visszavarrtam, Viki farmernadrágját beszűkítettem a derekánál... (a suszter cipője:)

Ó, és reggel még a balesetin is voltunk Vikivel, sajnos ma sem vették le a gipszet (illetve levették, csak vissza is rakták), majd csak jövő hét szerdán, utána pedig gyógytorna.....

8 megjegyzés:

dióhéj írta...

hű...termékeny napok voltak ezek akkor, a szoknyát elfogadnám :)

Zazálea írta...

címet szeretnék, Beám, elvesztettem.... (piros pöttyös, nagyon retrós, nagyon kedves, nagyon szívesen)

Kathy írta...

Huha! Micsoda szoknya! Nagyon aranyos, irtora tetszik ez is.:))

Erika írta...

Az én anyagfelszámolásomra egy hét is kevés volna. Mikor keresek valami, mindig előbukkan valami más. És csodálkozom rajta, hogy ilyen anyagom is van?:))

Ez igen, ennyi mindent egy nap alatt:)) A ruhának nagyon jó a színe, a szoknyának a fazonja...

Bea írta...

Dióhéj, köszi. Úgy tudom, hogy nagyon olcsó anyagból van a szoknya. Van egy turi nálunk, ahol méterárut is lehet kapni, ha minden igaz onnan származik:)

Zazálea drága, küldöm:)

Kathy,nagyon köszi. Egyszerű fazon, extra anyag.

Erikám, félreértettél:)),ez csak a gép környékén volt. A többi doboz-kosár stb. még várat magára. Általában én is mindig találok valami újat. A ruha színe nekem is tetszik, az anyag minősége már kevésbé....

Adél írta...

Hihetetlen ,hogy mennyi mindent csinálsz egy nap alatt(Plusz a baleeseti)Őszintén csodállak!!!

KisVirág írta...

Nekem a ruha tetszik nagyon! Egyszerű vonal, de a szín olyan vidámmá teszi. Kedvet kaptam hozzá. Az is Burda? Néha úgy vagyok vele, bár ki tudnék venni egy kis szabit (hamarosan megy a főnök síelni), és akkor varrnék, csak varrnék. Már egy ruha nagyon várat magára, illetve kertő, három... :) ügy ivagy :))

Bea írta...

Adél, KisVirág, köszi.


A ruha nem burda, csak úgy méretezve készült.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails