2011. január 26., szerda

Farmerszoknya és póló

Egy kedves ismerős tegnap hozta ezt a két anyagot, ma már kész is lett a szoknya és a felső is.
(Ő általában mindig ilyen "ráérős" dolgokkal keres meg:))))))
A póló fazonja a jól bevált átkötős felső (burda 2010/09.), imádom én is és eddig akárki, akinek megmutattam kért egyet. Már vagy nyolcat varrtam belőle:)
A szoknya jellegzetes farmerszoknya vonásokkal rendelkezik. Drapp tűzőcérnával díszítettem, beütős farmergombbal készült. Hátul zsebekkel (készült kép is, de nem igazán sikerült, így nem mutatom:)
A póló anyaga pamutdzsörzé, a szoknyáé nagyon érdekes, farmerhez hasonló, de mégis sokkal lágyabb, puhább, jó esésű és elasztikus anyag. Klassz vele dolgozni is.
A mai próbán minden tökéletesen passzolt, semmit nem kellett igazítani, úgyhogy csak be kellett fejeznem a ruhákat.

Viki kezéről végre-valahára lekerült a gipsz. Nem mintha így jobb lenne, nem tudja kinyújtani, nehezen fog vele...10 alkalmas gyógytornát kapott grátisz:) és újra kontroll kb. 1 hónap múlva. Nem egyszerű vele, de már kifelé tartunk a "gödörből"...

Most megyek vissza a kuckómba:) hétvégéig még egy báli ruhát is be kell fejeznem....

7 megjegyzés:

Kicsoda írta...

volt meg tavaly, az az atlapolt burda polo, amit nagyon szerettel es en is megcsinaltam... ugy 4-5 db-ot:-) szoval most is hiszek neked es varrok egy ilyet! ha jol latom, ez nem gombos oldalt, ugye?

Erika írta...

Nagyon ügyes vagy, mint mindig.
Amúgy ezeket a beütős gombokat hogyan varázsolod rá pl. szoknyára. Nekem is van itthon egy jó pár db, de nem tudom alkalmazni.

Nézz be hozzám, van valami a számodra!!

Nóra írta...

Még a végén én is nekilátok ennek a pólónak! :-)
Egyébként meg örüljetek a javulásnak, gipsz nélkül azért biztos jobb már!
Nekem is van beütős ringlim és kapcsom is, de nem tudom használni. :-(

kata írta...

szia Bea, van nekünk itthon egy tensel me2001 nevű elektromos gépecskénk, amit rehabilitációban szoktak használni, gyógytornász tudja megtanítani a kezelését, izomstimulációhoz jó. Nálunk egy /régebbi/ medencecsont-törés utáni izomtornát segítette, de remélem soha többé nem kell,szívesen kölcsönadom, ha kell. Amúgy szerencsére jól vagyunk :o))
puszi:kata

Bea írta...

Kicsoda, igen jól látod, nem gombos, mert pólóanyag, nyúlik. Érdemes kipróbálni, nem bánod meg szerintem:)

Erika, köszönöm. A beütős gomb nem ördöngösség, kijelölöm a helyét, alulra a szeg, kicsit átnyomom rajta az anyagot, rá a gomb felső része, arra teszek egy darab anyagot és célszerszámmal (húsklopfoló....) rácsapkodok, többször. Feszültséglevezetőnek sem rossz...

Nóra, beütős patenttal régebben próbálkoztam, de nem jött be, a ringlit még nem alkalmaztam, de van itthon.
Köszi, Viki gyakorol gipsz nélkül, de hosszadalmasabb, mint hittem volna.

Kata, nagyon köszönöm, megkérdezem a gyógytornászt, hétfőn megyünk először.

Kicsoda írta...

meg is varrtam, de kicsit csalos, mert ez ami a baban van joval nagyobb meret, igaz? rajtam a 38-as olyan passzentos, ahogy kell, csak ez a laza nyakresz nagyon megtetszett:-)

Bea írta...

Igen, ami a babán van az nagyobb, de hát a baba sajnos csak 34-36-os...
Azért remélem tetszik a pólód:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails