2011. január 31., hétfő

Januári utolsók

Sötétszürke taft anyagból készült ez a blézer/blúz. Az eredeti modell a burda 2007/09/110.
A fazon nagyon egyszerű, két apró csavarral, egyik az ujja végződése, a másik a nagyon mutatós gallérmegoldás. (Nekem is nagyon tetszett ez a modell mindig, egyszer pár éve már vettem is hozzá anyagot, aztán valami más lett belőle...jellemző:)
Az eredetihez képest kicsit módosítottam a gallér megoldását, mivel ez a felső raffolt gallér kívülről volt cikk-cakk öltéssel rávarrva a sima gallérra, de így (a két réteg közé fogva) szerintem elegánsabb lett.
A másik módosítás, hogy nem kapcsosra ill. cipzárosra, hanem gombosra kérték, ezért behúzott gombokkal készítettem el. Persze így az ujja harang-részébe sem került cipzár. Ezzel szintén elegánsabb hatást akartam elérni.
Természetesen béléssel készült. Az anyag sokkal lágyabb, puhább, mint amiből az estélyi ruhák készültek, de így is egy nagyon mutatós darab lett.
Ez a boleró egy hirtelen ötlettől vezérelve született. A múltkori rakosgatás közben találtam rá újra erre a maradék dzsörzére. Vikinek készítettem már ebből az anyagból egy cozy-t , ez annak a maradéka. Sokáig csak rakosgattam, mert nem túl nagy darab, de kidobni sajnáltam volna.
Egy nagyon jó ismerősömnek ez az egyik kedvenc színe, teljesen odavolt Viki kardigánjáért. A krémszínű boleró mintájára szerencsére pont elég lett az anyag, így el tudtam készíteni belőle ezt a változatot.
Remélem örömet tudok szerezni vele!

Januárra azt hiszem ennyi:)

7 megjegyzés:

Erika írta...

Bea, a blézer az csúcs. Annyira jó a fazonja, és olyan szépen fénylik. Nagyon jó a gallér is hozzá. Tényleg nagyon elegáns lett.

Azért van még egy pár óra Január végéig!:))

Bea írta...

Még szabnom kell, de azt már csak holnap akarom varrni:))

Köszi, tényleg jó lett így készen, lehet, hogy végül magamnak is elkészítem majd. Az anyag pedig egy aránylag olcsó taft, nem hernyóselyem árban volt:) és mégis szép.

Zazálea írta...

édes Beám, ha te azt látnád, én mit műveltem taftból kiszaladnál a világból is, messze, messze...
én meg attól szaladok ki, ahogy te bánsz az anyagokkal, ahogy kihozod belőlük a legjobbat, messze, messze szaladok én is

Kicsoda írta...

a blezerhez nagyon hasonlot csinalok a 2010/2-bol:-)
sosem ertettem a zippet/ kapcsot ilyen kabatokon. szerintem is nagyon szep lett igy!

Bea írta...

Zazám, drágám köszönöm. :)
Most úgyis világbólkiszaladós napjaim vannak, úgyhogy megmutathatod mit műveltél a tafttal:)

Kicsoda, tényleg, most, hogy mondod, emlékszem rá, hogy valami hasonló van újabb burdában is.
Hát igen, a kapocs mutatós, ha szépen egyenesen állsz és nem mozogsz a kabátban.....

Kathy írta...

Nagyon tetszik ez a galler megoldas,irto jol mutat! Az anyag meg raadasul ki is emeli, amint a fenyek megtornek a hajlatoknal..:))

Bea írta...

Kathy, köszönöm. Nagyon tetszett a tulajnak is!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails