2011. január 10., hétfő

Két újabb póló

Két újabb felsővel készültem el. Ez a szürke pamutdzsörzé a jól bevált "nemszétnyílós" átkötős felső mintája alapján készült (burda modell). Az anyaga kicsit vastagabb, melegebb hatású pamut.
Nyakrész közelről
Gallér illesztés a hátánál
Ez a blúz még karácsony előtt készült el, de a megrendelő egy kicsit merészre tervezte akkor, ezért most átalakítottam sokkal hordhatóbbra.
Az eredeti blúz eleje csak csipkéből állt, ami alá most elasztikus vászonból készítettem egy betétet, a két oldalához hozzávarrtam, mellrészen picit beráncoltam.
A háta rész maradt érintetlen:)
Mindkét ujja ebből a lakkhatású dzsörzéből készült,mint a háta, de úgy kissé "dominásan" hatott, ezért lecseréltem csipkére, aminek az aljára tettem egy kis passzét a lakk anyagból, hogy egy picit azért visszaköszönjön máshol is, ne csak a hátán.
A nyakmegoldás közelről (nem véletlenül ilyen ferde:)))
Az ujja passzé

Így azért már sokkal hordhatóbb, épp a megfelelő mértékben szexi:)

5 megjegyzés:

Erika írta...

Nagyon jó ez a szürke felső. Sok mindennel lehet kombinálni.
Teszik a csipke, és ügyesen megoldottad a problémát.

Bea írta...

Köszi!:)
A szürke felső nekem is nagyon tetszik!

Móka írta...

Szia!
Bocsi, hogy így ismeretlenül írok, de pár napja olvasgatlak, és nagy kedvet kaptam a varráshoz én is.
Bár soha nem tanultam, tudok varrni, igaz, pár éve már csak nagyok keveset varrok, többnyire javítgatok.
Viszont a Burdákat -talán megszokásból,- de minden hónapban megveszem.
Lényeg: múlt héten előkotortam a varrógépeimet, lányomat elcsaltam a méteráruboltba,és azóta már elkészült neki egy ing,és egy mellény. Egy másik ing pedig már félig készen van.
Nagyon élvezem újra a varrást és nagyon örülök, hogy hála a Te blogodnak,visszataláltam a varrógép mellé. Köszönöm.
Szeretnék kérdezni is valamit.Ez a szürke átkötős felső az a modell, ami eredetileg oldalt 3 gombos?
Szerintem egy ilyen blúz lesz a következő áldozatom.

Bea írta...

Szia Móka! Nagyon örülök, hogy ennyire inspirálóan hatottam rád:)
Igen, ez az a felső, csak én nem gombosra készítettem (pamut és nyúlik), hanem kb. 10-12 cmt- befogtam az oldalvarrásba.
Nem vészes elkészíteni, de kérdezz bátran, ha megakadsz.

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails