2011. január 9., vasárnap

Smaragdzöld blúz

Akármennyire hihetetlen, ez smaragdzöld:) A blúz eredetijét még karácsony előtt láttuk Vikivel az egyik divatáru üzletben. Akkor megígértette velem, hogy elkészítem neki. A két ünnep között megvettük az anyagot, amit akkor ki is szabtam. Csak aztán közbejöttek a báli ruhák, így ez kicsit csúszott. Tegnap este viszont majdnem befejeztem (gombokat kell rá venni), mivel a másik báli ruha próbára vár:)
A blúz mintája egy burda modell (2008/01). Már van egy ilyen blúza, fehér "ünneplős",azt szereti, csinos fazon, ezért választottam ezt alapnak. A plusz a fodor az elején, amit a gomboláspánt alá illesztettem be.

Viki örült, hogy elkészült a blúz, annak viszont kevésbé, hogy most nem tudja felvenni, nem fér át a gipszen a blúz ujja......bízik benne, hogy szerdán megszabadítják tőle:))


7 megjegyzés:

dióhéj írta...

hű de jó, hogy idetaláltam...végre valaki, aki ruhákat is varr :)

Zazálea írta...

de még milyen ruhákat!

Erika írta...

Most már azt hiszem névtáblát, akarom mondani cégtáblát cserélhetsz!!!
Nagyon szép munka! A fazonja is a színe is nagyon jó!!

Kathy írta...

Nagyon szep ez a bluz! Imadom a fazonjat es a szinet is! :)

Bea írta...

Dióhéj, örülök, hogy idetaláltál, gyere máskor is.

Zaza, nagyon kedves vagy!:)))

Erika, Kathy, köszönöm mindkettőtöknek!

Nóra írta...

Klassz lett, a fotós színe is tetszik!

Névtelen írta...

Nagyon ügyes vagy, gyönyörű szép munka, bárcsak én is tudnék ilyet csinálni :P :D gratulálok hozzá puszi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails