2011. január 28., péntek

UFO újra

Ezt az anyagot még tavaly nyár elején vettük Vikinek, hosszú nyári ruhának. Még tavaly nyáron ki is szabtam, sőt össze is varrtam az oldalát és a fodor oldalát is....aztán ennyiben is maradt.....
Persze azért nem kell sajnálni a hölgyikét, azért volt mit felvennie a hőségben:)
A múlt heti nagy pakolásban viszont előkerült ismét ez a fél ruha. Lelki tréningnek sem rossz befejezni a félkész dolgokat, ezért készre varrtam mikor volt pár percem a sok más varrnivaló között.
De újra jött egy akadály, az okosvarrógépem nem szereti a gumicérnát alsó szálként, ezért az ilyen munkákhoz elő szoktam venni a régi gépemet, ami persze a pincében pihent. Mikor férj hathatós közreműködésével felkerült a gép, nem találtam benne az orsótartó bigyót....attól féltem elveszett a költözésnél és majd rendelnem kell hozzá újat, de persze ezt nem kapkodtam el (a ruhát még úgysem nagyon lehet hordani a napokban:), szerencsémre. Ugyanis tegnap egy újabb pincetúra után a bigyó megkerült, kiesett, mikor hozta fel a párom.
A ráncolás közelről.
Még majd egy "nyakbakötős" pánt készül hozzá, de nagyobb fagyöngyökkel akarom díszíteni, az pedig nincs itthon.
Az alsó fodor.
Az eredeti modell burdából van, tavaly előtti talán....már nem is tudom. De igazán csak két téglalap az egész.

4 megjegyzés:

Erika írta...

Nagyon jó a színe és a fazonja is. Előbb utóbb biztosan tudunk majd ilyen ruhákat is hordani. Nem lesz mindig ilyen hideg!

Bea írta...

Előbb, utóbb.:)))

Nóra írta...

Néhány hét és itt a tavasz!
Tényleg jó színe van, és olyan jól áll a fiatalokon.

Kathy írta...

Csini!:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails