2011. február 9., szerda

Díj

Szeretem a blogod- baráti ölelés díj!

Erikától kaptam ezt a nagyon kedves díjat, nagyon szépen köszönöm!
A feltételeknek megfelelően ki kell választani öt bloggert, akinek ezt a virtuális ölelést szeretném továbbadni.

A szabályok a következőek:

Linkelj be öt embert akiknek továbbadod a díjat és indokold meg pár szóban, hogy miért is gondolod úgy, hogy odaadod nekik ezt a nem is díjat, hanem inkább ölelést, vagyis talán a legjobb szó erre, hogy egy "igazi dicséret és egy virtuális ölelés" -t.

És akiknek tovább adnám ezt a díjat:
Kathy, , akinek a munkáit csak csodálattal tudom nézni. Fantasztikus ruhákat készít, csodaszép, pontos kidolgozással. És nem utolsó sorban, egy nagyon kedves, segítőkész embert ismertem meg személyében.
Mamis, akinek most nagy szüksége van a baráti ölelésre, de persze nem csak ezért. Ő volt az első olvasóim egyike, nagyon klassz ruhákat és most már főleg táskákat készít. Kitartása példás lehet mindenki számára.
Zazálea, akinek tudom, hogy "felesleges" díjat adományozni,:))) de szerintem megérdemli. Fantasztikusan ír, már ezért megéri olvasni, aztán persze ott vannak a szuper táskák, neszeszerek stb.
Nóra, aki aprólékosan kidolgozott, praktikus ruhatárával kápráztat el bennünket.
és nem utolsó sorban, de én visszaadnám a díjat
Erikának , mert mióta blogot ír, azóta olvasom és ő is olvas engem, általában kedveskedik egy-egy kommentel is, elkészített ruhái és táskái pedig egyediek, ötletesek.

5 megjegyzés:

Nóra írta...

Nagyon jól esik köszönöm! :-)

Kathy írta...

Koszonom szepen aranyos vagy!:))))

zazálea írta...

jaj, ne csináld már.....

Mamis írta...

Nagyon szépen köszönöm.

Erika írta...

Köszönöm szépen!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails