2011. február 2., szerda

Divatnadrág Daninak


Dani már jó ideje nyúz, hogy varrjak neki egy ilyen nadrágot.
Ami kantárosnak látszik, de mégsem az, a hossza az akkora, hogy még kb. 20 centit nőhetne, de az úgy jó, hogy megbuggyan a szára....
Szűk legyen, a szára is az legyen, hogy ne érjen le a földre, de a tornacipő szárára rá tudja húzni...
Eredeti elképzelés drapp árnyalat lett volna, de olyan anyagot nem kaptam ami jó egy férfinadrágnak és még árban is megfelelő lett volna ( hétezerért/m nem fogok varrni neki divatgatyót....)
Szóval kompromisszumos, mindenhez jó feketét tudtam csak venni. Ez viszont nagyon jó anyag, elasztikus vászon, és van egy ici-pici fénye is. Könnyű volt varrni és vasalni sem nehéz.
A fényképek viszont...hát, feketét este, vagy borongós időben....nem tudok.
Azért talán látszik valami belőle.
Az alap a burda 2009/03. férfinadrágja, csak a kantár került rá pluszban. Az pedig két darab 90 cm hosszú 3 cm széles pánt, amit a háta közepéhez illetve az eleje övbújtató mellé rögzítettem. Fix kantár,nem levehető.
Egyébként jól áll neki, főleg egy divatos inggel, csak hát nem a mi világunk.:))))na és persze az arca, amikor hazaért és kértem, hogy próbálja fel....mint egy kisgyerek, hiába 18 :))
Épp Scottynál olvastam, hogy miért szeret gyerekeknek varrni, szóval később sem változnak, ez már biztos!:)

6 megjegyzés:

Kathy írta...

Nagyon jo! Nekem kulon tetszik a pant rajta! :))

BN Marianna írta...

Hú, te aztán nem tétlenkedsz csak kapkodom a fejem a sok szépségen.
Tényleg jól áll a naci Daninak.
Véletlen de a fiam aki Dani és 18 :), soha nem kért semmit.
Decemberben hozott egy képet kedvenc hoki csapatának emblémájával ellátott sálról, anya tudsz ilyet nekem kérdésel.Mitmondjak vért izzadtam mire elkészítettem.Cserébe minden reggel végignézhetem ahogy a nyakába rakja, gondosan ügyelve hogy az embléma is látható legyen.

Erika írta...

Hogy te miket készítesz? Nagyon jó lett, és jól áll a fiadon!!!

Bea írta...

:)) Most ért haza a suliból, ma ezt vette fel. A csajok oda voltak tőle...hmmm, már megérte!:)

Sylph írta...

Nagyon vagány lett a nadrág!!!! Tetszik! :)

Bea írta...

Köszi Sylph!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails