2011. február 21., hétfő

Fekete kosztüm

Fekete szövetkosztüm. Semmi faxni, egyszerű "A" vonalú szoknya, térd fölé ér, hátul rejtett cipzárral, bélelve.
A blézer a legújabb burda modellje, mell alatt szabott, csinos, karcsú fazon.
Két gombbal záródik a mell alatti varrásvonal alatt.
A külső feketesége belül egy kis meglepetést takar: fehér alapon fekete pöttyös szatén bélést kapott a blézer. Ja, és akasztót is.
A háta bélést egybe szabva készítettem, de az elejénél ugyanúgy megszabtam, mint a szövetet.

7 megjegyzés:

dióhéj írta...

klassz kis fazon, mondjuk a bélésért annyira nem vagyok oda, de úgyse nagyon látszik, szóval még így is elfogadnám :)

BN Marianna írta...

Jó kis vonalak, képzeltem rá egy kis hímzést.:)

Erika írta...

Tetszik a fazonja a blézernek!!!
Ezt a szatén anyagot én is ismerem, blúznak gondoltam magamnak. De így bélésanyagként lehet, hogy jobban tetszik??!!

Bea írta...

Dióhéj, a tulajnak a bélés tetszett a legjobban:), de hát ízlések és pofonok:))

Mariann, köszi. Ennek a kosztümnek a sima feketeség volt a lényege,tudod "a jó, ha van, de ne legyen rá szükség"

Erika,a fazon tényleg nagyon jó. Klasszul alakra lehet szabni. A bélést eredetileg én is blúznak vettem, a fekete alapon fehér pöttyös változatát pedig Viki piros kabátjába varrtam bélésnek:)

Zsupszi írta...

A blézer hosszán változtattál esetleg? Mintha a burdában lévő rövidebbnek tűnne.
De így még jobban tetszik :)

Bea írta...

Zsupszi, nem változtattam a hosszán. De a derékvonal úgyis jelölve van, onnan le tudod mérni mekkorára szeretnéd és simán meghosszabbíthatod. Akinek ez készült nagyon picike és vékony is, tehát neki ideális hossz. Nekem már rövid lenne:)
Viszont a fazon nagyon jó, érdemes elkészíteni.

Névtelen írta...

Légyszíves, írjátok meg nekem, hogy ez a fekete kosztüm melyik évfolyam, hányadik hónapi BURDÁBA található!
vizonto@freemail.hu
Köszi Móni :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails