2011. február 5., szombat

Istennő:)

Keresztlányom kért meg, hogy készítsek neki valamilyen jelmezt a farsangi bálra. Fogalma sem volt, hogy mi akar lenni, ezért a neten kerestem néhány ötletet. Azok közül a görög istennő jelmez ragadta meg a fantáziáját. Csodálkoztam is rajta, mert inkább fiús lány:)
A ruha fazonja nagyon egyszerű vonalú, mell- illetve derékrészen úgyis egy arany zsinór fogja össze. Az aljára, a nyakkivágásra és a vállvarrásra arany zsinórt varrtam. A vállát gumival ráncoltam össze.
Készítettem hozzá egy hajpántot is, "babérkoszorú". Viki egyik hajpántját feláldozta, erre ragasztottam több rétegben, arany színű kartonpapírból kivágott levélformákat.
A ruha neki földig ér, majd egy nyári saruval fogja felvenni.
Jövő pénteken lesz náluk a farsang, lehet, hogy nekem kell majd beöltöztetni, akkor készítek róla képet (ha megengedi:).

3 megjegyzés:

Kathy írta...

Hat ez nagyon jopofa! Kulon tetszik a baberkoszoru!:))

Sylph írta...

Nagyon jó lett!!! Biztos sikere lesz!! Én keresztlányom Kleopátra jelmezt kért... ;)

Bea írta...

Kathy, a fejdísz volt a leghosszadalmasabb az egész ruha elkészítése során....

Sylph, kíváncsi vagyok milyen lesz. Jó kis feladatot kaptál Te is.:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails