2011. február 10., csütörtök

Kabátból szoknya

A steppelt kabát fazonja nem tetszett a megrendelőnek....pedig nem volt rossz:) Főképp a nyakmegoldását nem szerette, ezért kitalálta, hogy szoknyát készítsek belőle.
Némiképp feladta a leckét, dupla soros gombolás, vastag steppelt anyag, bevágott zsebek....
Nehezen is vágtam bele, mert Vikinek nagyon tetszett (és jó is volt rá) a kabát....vacilláltam, hogy inkább megtartom neki, és varrok másból vastag szoknyát, de van sok kabátja, ez csak víz a tengerbe.
Szóval belevágtam. Levarrtam a zsebpántokat, kivágtam a zseblapokat, kicsit beszűkítettem a derék és csípőrészen (szerencsére sok szabásvonallal készült), ez eleje belső részét megrövidítettem, hogy csak 1 sor gomb férjen rá, ne legyen nagyon vastag. Bélésével fordítottam ki, tettem még rá pluszban két gomblyukat és gombot, alatta pedig összevarrtam, csak kb. 8-10 cm-es lépéshasítékot hagytam nyitva.
És kész, szerintem egész jó lett.:)
A kabát eredeti fazonja, igaz, hogy csak most fotóztam le összeillesztve, mert vágás előtt elfelejtettem.:)

5 megjegyzés:

dióhéj írta...

uhh...hát ehhez nagyon kis vékonkának köll lenni...én biztosan nem venném fel, szerintem kár a kabátért, de ügyesen megoldottad mindenesetre :)

Bea írta...

Hát, nagyon kis vékonyka....talán 34-es....a kabátot még mindig sajnálom én is (sőt az előbb a Zuram is azt mondta, hogy micsoda hülyeség, miért nem tartottam meg Vikinek....)

Erika írta...

Nagyon jó fazonú kabát (volt)! Szerintem is kár volt azért a kabátért!:((
Szoknyának nem lett egy kicsit merev?

Ui: szeretném a címedet elkérni:)))

BN Marianna írta...

Kabátból szoknyát, na ezt nevezen én pazarlásnak. Viszont a végeredmény tetszik!

Bea írta...

Erika, írtam mailt.
Nem merev szoknyának, mert aránylag vékony volt a kabát.

Marianna, igazad van, de tudod, nem én döntöttem....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails