2011. február 4., péntek

Krisztinának

Egy nagyon kedves felkérésre készítettem ezt a két pólót. Mindkettő anyaga pamutdzsörzé, mindkét fazont varrtam már többször is.
A kék denevérujjú, alján és ujján passzéval eldolgozva.
A szürke pedig a már-már hagyományosnak mondható átkötős megoldású felső.
Az ujja 3/4-es hosszúságú, alja és ujja szintén passzéval van eldolgozva.

Tegnap befejeztem Vikinek egy úgynevezett "Fomin-overált", fekete jó minőségű pamutból. Modern táncra kellett (?) neki, vagy legalábbis kikönyörögte.:)) Képet nem készítettem róla, mivel már estére készült csak el és este igazán esélytelen feketét fotózni (legalábbis nekem) most meg persze már nála van a suliban....mert már lassan, óvatosan kezd visszatérni a munkába.

2 megjegyzés:

Kathy írta...

Annyira finom es noies ez a deneverujju, nekem nagyon tetszik! :))

Erika írta...

Nagyon csini! És kék a színe!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails