2011. február 1., kedd

Na jó, félig januári...

Mivel tegnap szabtam ki, ezért ez még félig januári.
Szintén dupla ruha, a felsőrésze vékony, halványszürke csipke, az alsó része pedig vékony fehér dzsörzé.
A fazon alapja a lila és a bézs színű ruha, csak nem karkivágást szabtam, hanem ejtett ujjacskát.
A nyakkivágást és az ujja kivágását is kifordítós módszerrel szegtem el. Mindkét rész alját
sűrű tisztázással varrtam készre.
Kb. fél óra volt
Első ránézésre kicsit furcsállottam a választást, hogy a szürke alá fehér anyag kerüljön, de be kell látnom, így készen nagyon mutatós lett.

Most viszont megyek szabni...

5 megjegyzés:

dióhéj írta...

Imádom ezt a kifordítós módszert, olyan szép szerintem, mikor nincs varrás a nyakrésznél, olyan kis finom, nőies.

Kathy írta...

Nagyon szepen kimutatja a csipket, megis szolid! A fazon kulon tetszik!:))

KisVirág írta...

Jesszus, én tök kéknek látom :)) ettől függetlenül hihetetlen szép! :)

Erika írta...

Ugye mondtam...:))
Nekem is tetszik ez a csipke!

Bea írta...

Dióhéj, köszönöm, tényleg szép így. Mivel a fehér dzsörzé vastagabb, mint a csipke, kicsit kivillan felvételkor, de a megrendelő abszolút nem bánta, sőt nagyon tetszett neki:)

Kathy, köszönöm. A fazon pofon egyszerű:)

Kisvirág, a képen tényleg kék, de amúgy szürke volt...lehet, hogy kékesszürke...

Erika, jóvanna....:))))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails