2011. február 6., vasárnap

PIF


Kathynél és Erikánál is jelentkeztem a játékra. Egyszer régen már játszottam, most újra itt a lehetőség mindenkinek:

A szabályokról:
1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első 3 ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, melyben jelentkezik, ajándékot kap tőlem, amit én készítek. Az ajándékot az elkövetkezendő 365 napon belül juttatom el az első 3 jelentkezőnek.
3. A "nyertesek" kötelezően vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukban és a fent írtak szerint ők is továbbviszik.

Kíváncsian várom, lesztek-e hárman? Illetve most már hatan???

7 megjegyzés:

Bea írta...

Úgy látszik, nem.....

BN Marianna írta...

Én szeretnék jelentkezni játékra, ha lehet.

Bea írta...

Ó, hogyne! Örülök!

Abile írta...

Amikor láttam, hogy három megjegyzés van már, azt hittem lemaradtam, de lehet, hogy még sem :o))

Bea írta...

De nem ám! Örülök, hogy jöttél!

Lara írta...

Anyi csodas dolgot varsz,hogy nem gyozom kapkodni a fejemet.Ugy,hogy en is jelentkezek a jatekra.Ha szeretnel jelentkezhetsz te is az enyemre,mert mar egyszer meghirdettem.

Zsófy írta...

Drága Bea!Lemaradtam már erről a játékról?
Ha nem még, akkor nagy örömmel jelentkezek én is!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails