2011. február 28., hétfő

Tagadhatatlanul érkezik a tavasz

Legalábbis nagyon remélem!
Ez a fehér ruha is már a tavasz jegyében készült. Két különálló ruha, az alsó egy sima pamutvászon, ujjatlan, nyaka és karkivágása ferdepánttal van elszegve.
A felső réteg hímzett pamut anyag csak ez hosszú ujjal készült.
Az elejére gombolás került, nagyon apró gyöngy-gombokkal záródik.
Ez a trikó fazon pofonegyszerű, hamar elkészültem vele. Nyakát és az ujját keskeny pánttal szegtem el, amit a színéről letűztem, az alja csak lockkolva van.
Ez egy kétrétegű szoknya, annyiban különbözik az előzőleg bemutatott tigriscsíkostól, hogy a felső réteget húzottan illesztettem be a csípőrész vonalához. A szoknya maradékából készült el a trikó.
Oldalában rejtett cipzár, az alja szintén csak lockolt.

Ennyi virág igazán meghozhatná végre a tavaszt!:)

Készítettem még egy fekete szövetnadrágot is megrendelésre, de azt nem fényképezem le. Semmi extra, széles csípőrésszel készült, oldalába helyezett cipzárral.

13 megjegyzés:

Bea írta...

Tetszik a fehér ruha- remélem én is, hogy hamarosan eljön az ideje.

Erika írta...

Nagyon szép anyagból készítetted a fehér ruhát! Tetszik mind a három úgy ahogy van!! Ügyes!!!

Sylph írta...

Reméljük tényleg hamarosan itt a tavasz!!! Nagyon csini az a fehér ruha, tetszik!!!!! Szeretem az ilyen "egyszerű" ruhákat! Egyszerű, de nagyszerű ;)

dióhéj írta...

csodaszép ez a fehér!

KicsiKató írta...

Ebbe a fehérbe én is beleszerettem, remek inspiráció a téli bánathájak leadásához...:)

Tudsz segíteni, kb. melyik Burda szabásminta hasonlít hozzá? Vagy semmi fakszni, egyszerűen ilyen ívesre szabod a szélét mindenféle szűkítők nélkül?

Kathy írta...

Huuu, virag is, meg feher manias is vagyok! Egyebkent mind a ket fazon tetszik! :))

BN Marianna írta...

A fehér megdobogtatta a szívemet,álom szép! :)

Bea írta...

Bea, én is bízom benne, habár most reggel szállingózott a hó (igaz csak ici-picit)

Erika, köszönöm. A fehér tényleg szép anyag, és pamut!

Sylph, köszi, ezen aztán tényleg semmi faxni sincs.

Dióhéj, neked is :)))

Katóka, ez a fazon egy póló alapján készül, amin semmi mellvarrás nincs. Kicsit többet hagyok rá,mintha póló lenne, mert tudom, hogy akinek lesz, az inkább belepréseli magát, de nehogy bő legyen....
Hasonlóan egyszerű fazonok inkább a régebbi burdákban vannak.

Kathy, neked is köszi:)

Marianna:))))örülök,hogy tetszik.

KicsiKató írta...

köszönöm!!

KisVirág írta...

A Virágnak csak tetszhet a sok virág :)) nagyon jók, főleg az a kis top tetszik :) A mostani Burda nagyon tetszik, tele van tavaszi friss dolgokkal :))

Abile írta...

Úgy irigyellek, hogy ennyi mindent tudsz varrni... :o)
Nálunk most épp szakad a hó :o(, pedig már senki sem kívánja!!

Bea írta...

Virágnak virág:)Köszi.

Abile, jaj, hó...nem irigyellek!

merrejartunk írta...

Szia Bea! Nagyon tetszenek ezek a legújabb fehér dolgok is:)! Igazán frissítő látni ezeket a darabokat, csak így tovább!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails