2011. február 7., hétfő

Vikinek készült, de nem ruha:)

Már régóta szemeztem egy ilyesmi emlékeztető/üzenő táblával. Tegnap takarítás közben megtaláltam a sarokban Viki régi parafatábláját, ami az új lakásban eddig nem került még fel a falra.
Ekkor jött az ötlet, hogy meglepem egy új táblával. (persze lebuktam, mert ma 4 óra helyett már délben itthon volt......elmaradtak az óráik)
A parafa nagyon könnyen kijött a keretből, erre ragasztottam egy közepes vastagságú vatelinréteget, melyre az általam réges régen festett molinót rögzítettem kézi kapcsozópisztollyal (még jó, hogy a páromnak itthon volt a szerszámos ládája:)), majd pedig keskeny szaténszalagot került rá, szintén kapcsozóval, aminek nagyon halvány krémszíne van.
Néhány helyre készen vásárolt organzavirágot gombostűztem, hogy akár levehető is legyen.
Végső helye a szekrény oldalán lett.

Mivel még van egy kevés ebből a lila anyagból, ezért a következő projekt talán egy hasonló ékszertartó tábla lesz. A hosszú nyakláncok csak összegabalyodnak az ékszeres dobozkákban.

A tábla szélét le akartam festeni kopott-fehér színre, de sajna oly rég használtam ezeket a kreatív cuccosokat, hogy egyenlőre nem találom...de ami késik......

5 megjegyzés:

Abile írta...

Nagyon jó ötlet - még ha le is buktál vele :o)) Igazi csajos darab lett!

Erika írta...

Nekem is nagyon tetszik. Nálunk is tervbe van véve egy ideje, hogy kellene az előszobába!:)) De majd egyszer...

Sylph írta...

Nagyon ötletes és szép!!! Gondolom nagy volt az öröm ;)

Bea írta...

Abile, köszönöm!
Nagyon tetszett neki:)

Erika, nem tart sokáig elkészíteni, és tényleg nagyon mutatós lett! Komolyan mondom, szerintem max 1 óra alatt kész:)

Sylph, de meg ám! Alig várja az ékszertartót is hozzá....:)ez van, ha nyújtod a kisujjad...:)))))

Erika írta...

Szia Bea,
nézzél be hozzám, van a számodra egy meglepetésem!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails