2011. március 3., csütörtök

Mai termés

Vikinek elkészültem az évzáró/ballagó blúzával. Kicsit még ugyan korai, de most volt rá időm és persze kedvem is, hogy elkészítsem. Ezt a fazont már varrtam párszor, az eredetije burda modell, 2009/02/129.
Gyorsan elkészül, könnyű megvarrni.
A masni most is levehető (esetleg cserélhető, ha készítek hozzá másikat, mondjuk mintásat, vagy csipkéset....)
Az ujja alját és a nyakkivágást gumicérnával ráncoltam, az eleje kivágását pedig összevarrtam az előzőekkel ellentétben, nehogy szétnyíljon.
Közben Abile ötlete után -kicsit másképp- anyunak varrtam egy csekktartót, mert Ő igazi rendszerező-rendszerető nőci. Most volt a szülinapja de még nem tudtuk megköszönteni (mivel Viki és én is betegek voltunk), majd csak a hétvégén, ezért pont kapóra jött a már megvásárolt ajándék mellé:)
Köszönöm az ötletet Abile!
Még készült egy s más, de az még nem publikus.:)

6 megjegyzés:

Erika írta...

Nagyon jó ötlet ez a blúz ballagásra. Te legalább már megvarrtad, mi még a fazont se tudjuk, hogy milyen legyen. De megmutatom neki, hogy mit szólna ilyen v. hasonló fazonhoz. :))

Bea írta...

Képzelheted, hogy a "pisisek" koktélruhát akartak volna.....14 évesen azt sem tudtuk mi az a koktélruha. Nem tartunk igazi ballagást (szerintem a 8. után nem kell:)), de egy szép fehér blúz mindenképp kijárt neki.
Sima szűk szoknyát akar hozzá, az meg van neki.

Tiffanylda írta...

Nagyon csinos lesz a lánykád ebben a blúzban, ennél szebb és elegánsabb nem kell! Igazán ügyes vagy!:) Ilyenre nem mernék vállalkozni!...
Koktélruha?:( Igazából ma sem tudom, hogy az milyen...Mitől, mennyiben különbözik? Szerencsére az én lányaim is felnőttek nélküle!:DDD

Kathy írta...

Nagyon csini a bluz, biztos jol erzi majd benne magat, annak ellenere hogy nem koktel ruha.:))
Aranyos az a kis csekktarto is, szepek a szinei! :))

BN Marianna írta...

Megnéztem az összes blúz változatot és mindegyik nagyon szép. A lánykád pedig nagyon csini lesz, de hogy mit ki nem tudnak találni.:)

Abile írta...

Nagyon csinos lesz Viki ebben a blúzban. :o)
Az ötletet nagyon szívesen, jó kis romantikus anyagot választottál hozzá. :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails