2011. március 31., csütörtök

Rokonok

Húgomnak készítettem két pólót. Tegnap vettük az anyagot, valami tavaszias, rövidebb ujjú felsőrész kellett neki. Dzsörzé anyag, de a jobb minőségű, viszont féláron adták, mert színhibás, ami szerencsére a mintázat miatt nem látszik:)
Az első póló egy burda minta alapján készült el, nagyon egyszerű, bevarrott ujjú fazon.
A másik felső egy denevérujjú, az alján széles passzéval ellátott fazon, ez szabásminta nélkül készült. Az ujja kicsit könyök felett ér.

Denevérujj
Ezt a lila pamut tunikát még régebben varrtam neki, de kicsit meg kellett rövidíteni, nem szereti a hosszú pólókat.
Ezt az érdekes fazonú felsőt pedig a keresztlányomnak készítettem, szintén ma. Vikinek van már ilyen felsője, ő nagyon szereti, remélem Zsófinak is tetszeni fog. Az anyag egy régebben varrt pizsama maradéka volt.

8 megjegyzés:

Zazálea írta...

belinkeltelek a FB-ra :o)))

dyna írta...

Zazálea belinkelt, én pedig nyomban meg is lestem és nem tudom szó nélkül hagyni, a denevérujjas verzió mennyire nagyon tetszetős nekem! :)

Bea írta...

Zaza:))))köszi

dyna, köszönöm Neked is. Gyere máskor is.

dióhéj írta...

de jók, nagyon tavasz van :)

Zazálea írta...

mert ennyire vagy jó, Beám :o)

Zsuzscsi írta...

Előszőr is szeretnék gratulálni ehhez a jó kis bloghoz!Mióta rátaláltam azóta minden nap benézek van-e valami újdonság!És most lenne egy kérdésem,a denevér újjú tunika az ami megfogott és szeretném kérdezni a szabásmintáját,esetleg a rajzát lerajzolva szeretném látni!Mert sajna nem értem a felső és a passzé összevarrását,hogy is van!Előre is köszönöm a választ,Üdv:Zsuzscsi

Erika írta...

De jó is a rokonoknak, ugye?:))
Nagyon szépeket alkottál megint!! Most nálam is a denevérujjasak a slágerek. Kezdem megkedvelni az ilyen felsőket(is).:))

KisVirág írta...

Most láttam az új Burdában, hogy a denevérujj újra hódít. Kicsit 'óckodtam' tőle, de azt hiszem, a képeket látva mégis csak megbarátkozom vele :)) Matrózcsíkosból jól mutat vajon? :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails